וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: גוגל מפתחת רשת חברתית חדשה שתתחרה בפייסבוק

סוכנויות הידיעות

28.7.2010 / 23:01

שם הרשת החדשה יהיה Google Me; מנכ"ל גוגל העריך שההכנסות מאנדרואיד יגיעו ל-10 מיליארד דולר בשנה



ענקית האינטרנט מנהלת מגעים עם מספר יצרניות של משחקים מקוונים פופולריים, במסגרת נסיונותיה לפתח שירות רשתות חברתיות אשר יתחרה בפייסבוק, זאת לדברי אנשים המקורבים למצב, כך דיווח היום העיתון "וול סטריט ג'ורנל".



גוגל, מפעילת מנוע החיפוש המקוון הפופולרי בעולם, ניהלה מגעים עם מפתחות משחקים מובילות - בהן פלייפיש, פליידום וזינגה - לגבי הצעת משחקיהן בשירות חדש שגוגל מקימה, לפי המקורות. עדיין לא ברור מתי מתכוונת גוגל להשיק את שירות המשחקים החדש, אולם השירות יהיה חלק ממיזם רשתות חברתיות רחב יותר שהחברה מפתחת, אמרו המקורות.



בראיון שנערך השבוע לג'ורנל עם מנכ"ל גוגל, אריק שמידט, סירב שמידט לאשר כי גוגל מפתחת שירות רשתות חברתיות חדש שיכלול משחקים חברתיים, אשר על פי שמועות יזכה לשם "גוגל מי" (google me). כאשר נשאל האם השירות של גוגל עשוי להיות דומה לזה של פייסבוק, ענה שמידט כי "העולם אינו זקוק לעותק של אותו הדבר".



בראיון לג'ורנל התייחס שמידט גם למערכת ההפעלה לסלולר של החברה, אנדרואיד. לדבריו, העובדה שגוגל אינו גובה תשלום עבור מערכת ההפעלה, אין משמעה כי זו לא צפויה להניב לחברות הכנסות גדולות. שמידט העריך כי ההכנסות של גוגל בתחום מכשירי הסלולר עשויות להגיע ליותר מ-10 מיליארד דולר בשנה הודות למערכת ההפעלה אנדוראיד.



"אם יהיו מיליארד בני אדם שמשתמשים באנדרואיד, נראה לך שלא נוכל להרוויח מכך כסף?", אמר שמידט. לדבריו, במקרה כזה, כל מה שיידרש הוא הכנסה של 10 דולר לשנה מכל משתמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully