וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחקים האולימפיים: הזדמנות של מיליארד דולר לעסקים קטנים

בלומברג

29.7.2010 / 7:08



>> בשנתיים שנותרו עד לפתיחת המשחקים האולימפיים בלונדון, יוצעו חוזים בסך 700 מיליון ליש"ט (1.1 מיליארד דולר) לעסקים קטנים בבריטניה - לפי הערכות הבנק הבריטי לוידס.

"עדיין יש המון הזדמנויות לאורך רשת האספקה. עדיין יש חוזים בסך 700 מיליון ליש"ט שטרם הוענקו", אמר כריס דניאלס, ראש הצוות האחראי על אולימפיאדת 2012 בבנק. החוזים זמינים לחברות מכל רחבי בריטניה, במגזרים שונים ומגוונים - החל ממשאבי אנוש, מופעים אומנותיים, ציוד ספורט, אבטחה, קמעונות ומסחר, אמר דניאלס.



הוועדה המארגנת של אולימפיאדת לונדון סגרה עד כה כמחצית מהחוזים הקשורים למוצרים נלווים. במסגרת החוזים שנחתמו, 75 פריטים שונים, כמו חפתים וקמעות, ייוצרו על ידי 40 חברות שונות.



תקציב הוועדה המארגנת הוא כ-3 מיליארד דולר, שמרביתם יגויסו במגזר הפרטי. בין נותני החסות לאולימפיאדה אפשר למצוא את קוקה קולה, ויזה, bt ולוידס.



"מבחינות רבות, האולימפיאדה היא הסיפור החדשותי החיובי היחיד שמתרחש כעת בבריטניה", אמר דניאלס. לדבריו, חברות שיזכו בחוזים ייהנו מכך לא רק עד 2012, אלא גם מעבר לכך.



"חברות שמשיגות חוזים למשחקים האולימפיים או למשחקי חבר העמים יימצאו בעמדה מובילה במו"מ לחוזים בחו"ל לקראת האולימפיאדה בריו ב-2016 או לאולימפיאדת החורף ב-2014 בסוצ'י שברוסיה", אמר דניאלס. "אנו כבר עדים לכך". דניאלס הוסיף כי יותר מ-120 אלף עסקים נרשמו דרך competefor.com, פורטל הכניסה העיקרי לחוזי האולימפיאדה בלונדון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully