וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיבוב הניצחון של שלמה מור-יוסף בהדסה

רוני לינדר-גנץ

29.7.2010 / 7:07

שורד באופן עצמוני



כך חוזרת לה תהילת עולם: השבוע התקיים ערב התרמה מוצלח במיוחד למרכז הרפואי הדסה בפלורידה. נשות הדסה הצליחו להרים תרומה חריגה בגודלה של 40 מיליון שקל למרכז הרפואי, סכום שיוקדש ברובו למגדל האשפוז החדש והמדובר שנבנה בהדסה עין כרם. אבל מה שמעניין אפילו יותר מגובה התרומה הוא זהותו של כוכב האירוע: פרופ' שלמה מור-יוסף, מנכ"ל הדסה, שהאירוע כולו התקיים לכבודו.

מדובר במהפך ביחסן של נשות הדסה למור-יוסף. רק לפני כמה חודשים התחולל בבית החולים מאבק מר וחסר תקדים בין נשות הדסה, בראשות הנשיאה ננסי פלצ'וק, לבין מור-יוסף ורופאי בית החולים, שכלל הטחת האשמות קשות בין הצדדים. נשות הדסה דרשו שלא לחדש את חוזה העסקתו של מור-יוסף המכהן כמנכ"ל מ-2001, ואילו ועדי הרופאים, שנתמכו גם בחברי הדירקטוריון הישראלים של הדסה, עמדו בתוקף על המשך העסקתו כמנכ"ל. בשיא המשבר אף התפטרו בזעם חברי הדירקטוריון הישראלים ד"ר יוסי ניצני, פרופ' רות ארנון ותא"ל במיל' אבנר נווה, על רקע ההחלטה להפסיק את עבודתו של מור-יוסף. בסופו של דבר הושגה פשרה לפיה כהונתו של מור-יוסף תוארך בשנתיים.



"זו חוויה מתקנת לכולנו בסיום המשבר המיותר שהתרחש בהדסה", אומר יו"ר ועד הרופאים הבכירים של הדסה, פרופ' אבינועם רכס. רכס הוסיף כי עתה, משחלף המשבר, "ננסה לשכנע את פרופ' מור-יוסף להמשיך לכהן בתפקיד מעבר לשנתיים שעליהן הוחלט".



ממור-יוסף נמסר בתגובה: "אני מסופק מגיוס הכספים המשמעותי לבית החולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully