וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'י.טי.סי פולין סיכמה על עסקת ענק להשכרת משרדים בפולין

מיכאל רוכוורגר

29.7.2010 / 7:07

הסיפור היומי



>> חברת הנדל"ן ג'י.טי.סי פולין (gtc poland) מקבוצת קרדן חתמה השבוע על עסקת ענק עם ענקית הביטוח הבריטית אביבה (aviva group).

גיטיסי תשכיר משרדים בשטח של כ-13,000 מ"ר בפלטיניום ביזנס פארק בווארשה. מדובר באחת מעסקות ההשכרה הגדולות ביותר שנעשו בשנים האחרונות בפולין.



הקמתו של פרויקט פלטיניום ביזנס פארק שבו יושכרו המשרדים החלה ב-2006, והוא צפוי לכלול שישה בנייני משרדים בשטח כולל להשכרה של 70,600 מ"ר. עד כה הושלמה הקמתם של שלושה בניינים, שהושכרו כמעט במלואם לחברות פולניות ובינלאומיות מתחומים שונים.



פולין נחשבת כיום לאחת המדינות החזקות והיציבות במרכז ומזרח אירופה, שרושמת התאוששות נאה מהמשבר. לפי ההערכות של גורמים בענף הנדל"ן הפולני, החוזים באזור מוקוטוב נחתמים כיום תמורת דמי שכירות חודשיים של 14-16 יורו למ"ר ל-4-5 שנים. כלומר, עסקה זו צפויה לתרום לג'י.טי.סי פולין הכנסות שנתיות מדמי שכירות של כ-2.5 מיליון יורו (כ-12.5 מיליון שקל) בשנה. בהתחשב במשך החוזה המוערך, מדובר בתוספת הכנסות של כ-60 מיליון שקל.



עסקה זו מצטרפת לעסקת השכרה נוספת שאותה ביצעה החברה באחרונה בפולין עם קרדיט בנק ואינטר גרף פולסקה (intergraph polska).



אביבה, הנסחרת בבורסת לונדון, נחשבת לקבוצת הביטוח החמישית בגודלה בעולם והגדולה בבריטניה. ג'י.טי.סי פולין, המנוהלת בידי אלי אלרואי, הוקמה ב-94' ונחשבת לאחת החברות הגדולות בתחום הבנייה למגורים ונדל"ן מניב במזרח אירופה. החברה סיימה את הרבעון הראשון של 2010 עם גידול של כ-42% בהכנסות מדמי שכירות ושירותים לעומת הרבעון המקביל ב-2009 ל-30.6 מיליון יורו. שווי הנכסים של החברה מוערך ב-2.6 מיליארד יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully