וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בהיי-טק הרגשתי שאני לא תורמת"

ליאור דטל

29.7.2010 / 7:11



>> בשנת הלימודים הקרובה תתחיל אינה וינברג ללמד מתמטיקה בתיכון דרור שבשרון. את הלימודים להוראה החלה לאחר שפוטרה מעבודתה בחברת סטארט-אפ בתחילת 2009. היא הצטרפה לתוכנית של משרד החינוך לאחר שכבר החלה לימודי הוראה באופן עצמאי.

"היה לי חלום ילדות להיות מורה למתמטיקה, אז כנראה שהפיטורים באו בזמן", היא אומרת. "אני חושבת שרוב המשתתפים בתוכנית רואים בזה ייעוד מסוים". וינברג קיבלה את ההשראה מאחת ממורות המתמטיקה שלה בתיכון ושימשה גם מתרגלת במהלך הלימודים לתואר השני. "אני חושבת שאהיה מורה טובה ושאוכל לתרום למערכת", היא אומרת.



השכר שתרוויח וינברג כמורה צפוי להיות נמוך פי שניים משכרה בהיי-טק, והיא מעריכה שבקרב משתתפים אחרים ומבוגרים יותר בתוכנית השכר צפוי להיות נמוך הרבה יותר. "ברור שיש פערי שכר, אבל לא הכל מתבטא בכסף, יש דברים שעושים גם בשביל הנשמה. היה לי מאוד רע בעולם ההיי-טק, היה לי קשה לשבת כל היום מול מחשב והתוצר היה חסר משמעות במידה מסוימת. הרגשתי שאני לא תורמת".



כעת מתכוננת וינברג לפתיחת הלימודים בספטמבר. "אני נורא מתרגשת. כל ילד הוא עולם במלואו, זה עבודה מול אנשים, מול ילדים בגיל ההתבגרות - וזו הסיבה להתרגשות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully