וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באיזה מקום עבודה תקבלו חופשה ב-100 דולר?

חיים ביאור

29.7.2010 / 10:10

בדיקה שערכה חברת ועדים מעלה כי הבנקים שולחים את עובדיהם לחו"ל כמעט בחינם. כך למשל, טיול של חמישה ימים בברלין יעלה לעובדים 400 עד 1,500 שקל

ועדי העובדים ומחלקות הרווחה של הבנקים שוברים שיאים חדשים בהוצאת העובדים לנופש וטיולים בחו"ל. לפי בדיקה שערכה חברת ועדים, המרכזת מידע על פעילות הוועדים והנהלות הבנקים בתחום הרווחה, 4,500 מעובדי בנק הפועלים יוצאים בימים אלה לכמה סבבים של נופש בדרום איטליה, ביוזמת הוועד שבראשו היו"ר שרלי אמזלג. עלות הטיול לעובד נמוכה למדי - 1,800 שקל. עובדי בנק יהב (חברה בת של הפועלים) יצטרפו לטיולים אלה.

ועד עובדי בנק לאומי, שבראשו עומדת מירי רובינו, הציע לעובדי הבנק לצאת לביקור בן תשעה ימים במוסקווה, חמישה ימים בברלין, או ארבעה ימים בפראג - לפי בחירתם - בעלות מסובסדת של 400 עד 1,500 שקל. במארס בשנה הבאה יארגן הוועד טיול לאיים הקריביים, גם הוא במחיר מסובסד. ועד עובדי בנק איגוד, בראשות יצחק מוקמל, יוציא את עובדי הבנק ל"טיול חווייתי", כהגדרתו, בן שמונה עד 13 יום בסין, תמורת תשלום סמלי של 2,600 שקל. ועד עובדי מרכנתיל דיסקונט, בראשות איציק הרוש, שלח את עובדי הבנק לשמונה ימים בסין, סן פטרסבורג או רודוס, לפי בחירתם. במרכנתיל זכאי כל עובד לסבסוד של 3,000 שקל עבור הנופש שהוא בוחר.

ועד עובדי אוצר החייל, בראשות יצחק נעמן, יוציא את העובדים לטיולי משפחות בפארקי שעשועים בהולנד, בצרפת ובבלגיה. מי שירצה יוכל גם לצאת לטיול של 15 יום בסין. הסיבסוד הוא בגובה 550 דולר לעובד. ועד עובדי בנק דיסקונט, בראשות ריקי בכר, שלח את העובדים לטייל במשך שמונה ימים במוסקווה ובסן פטרסבורג וכן בגרמניה, במחזורים קטנים של 80 עובדים בכל פעם.

ועד עובדי בנק מזרחי-טפחות, בראשות שרה ליזרוביץ', הוציא את העובדים לנופש מסובסד של 11 יום בברלין ובמרוקו, ואילו ועד המנהלים ומורשי החתימה בבנק הבינלאומי, בראשות יונה גולדשלגר, הכין תוכנית נופש מגוונת לחבריו, הכוללת טיול של שבועיים בארה"ב או שבוע בפינלנד, צרפת, קפריסין, איטליה או רוסיה, בעלות סמלית של 100 דולר.

לדברי מנכ"ל ועדים, יעקב אלוש, המתיחות המדינית עם טורקיה הביאה לחרם מוחלט מצד הוועדים על מדינה זו, שהחל עוד באביב 2009. ואולם לדבריו, אתרי הנופש בישראל לא נהפכו לאלטרנטיבה לטורקיה. "המלונות בישראל ניצלו לרעה את הפסקת הנופשונים בטורקיה והעלו מחירים ללא הצדקה", הוא טוען.

לפי אומדנים, היקף הנופש בישראל המאורגן על ידי הנהלות וועדים הוא יותר מ-2 מיליארד שקל בשנה. בנוסף, הוועדים והעובדים מוציאים יותר מ-500 מיליון שקל על שירותים נלווים כגון טיולים, בידור, קניות ומזון. הסבסוד לטיולים והנופש נעשה כולו על ידי הנהלות הבנקים, על פי הסכמים בינן לבין הוועדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully