וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת תקשוב זכתה במכרז להפעלת מרכז המידע הטלפוני של בתי המשפט

נורית רוט

29.7.2010 / 11:45

מרכז המידע הטלפוני של בימ"ש שנסגר לפני חודש וחצי בשל רמת שירות ירודה, יפתח מחדש בנובמבר



חודש וחצי לאחר הודעת הנהלת בתי המשפט כי הוחלט לסגור את מרכז המידע הטלפוני של בתי המשפט בשל "החמרה בתפקודו", הודיעה היום מערכת בתי המשפט כי נמצא זוכה במכרז להפעלת מרכז המידע. הזוכה במכרז היא חברת תקשוב - חברת ה-call center מובילה המעסיקה 3500 עובדים. המרכז צפוי לטפל ב-200 אלף שיחות בחודש. וכי הוא יתחיל את פעילותו ב-7.11.2010. המכרז להפעלת מרכז המידע פורסם במאי באמצעות חברה למיקור חוץ.



בחודש יוני פירסמה הנהלת בתי המשפט הודעה לפיה היא מודה כי מרכז המידע הטלפוני שפעל באמצעות מיקור חוץ כשל. "בשנה האחרונה נסתבר לנו כי רמת השירות נפגעה, ובחודשים האחרונים אף חלה החמרה בתפקוד מרכז המידע, מה שהביא לתלונות רבות מצד עורכי דין ומציבור המתדיינים. לאור האמור, הוחלט לסגור את מרכז המידע הקיים באופן זמני, וזאת עד להקמת מרכז חדש שיענה על הצרכים וייתן שירות ראוי ומיטבי לציבור הרחב", נאמר בהודעה. "צפויים שיבושים במענה הטלפוני, ועל כך אנו מתנצלים מראש", הודיעה ההנהלה.



"מערכת בתי המשפט רואה כמטרה מרכזית סיפוק שירות מקצועי וזמין לקהל המתדיינים ובאי כוחם בנוגע להליכים המתנהלים בעניינם בבתי המשפט", נמסר בהודעתה של ההנהלה. "מרכז המידע יספק מידע כללי ופרטני לפונים באמצעות הטלפון, במגוון נושאים, כגון: סמכויות בתי המשפט, סכומי אגרות עפ"י תקנות אגרות, מצב וסטטוס התיקים המשפטיים המתנהלים בבתי המשפט, נוהל משלוח פקסים של בתי משפט, נהלי מסירת מידע, טפסים נלווים להגשת תביעה, נוהל הזמנת תיק, שעות חתימה על תצהירים.



"כמו כן יספק המוקד שירות בנושאים טכניים כגון: מענה לשאלות הקשורות לתיקים באתר האינטרנט החדש, הגשת בקשות, שימוש בכרטיס חכם, תקלות אתר, חיפוש החלטות, תשלום קנסות תעבורה באתר והדרכת משתמשים", לדברי הנהלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully