וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

HOT מעכבת חתימה על ערוץ האח הגדול ותכני VOD - למרות שסוכמו לפני 8 חודשים

אופיר בר-זהר

29.7.2010 / 13:10

הבוקר הודיעה HOT על הורדת ערוץ ביפ של קשת ותחילת שידור של ערוץ קומדי סנרטל במקומו



חברת הכבלים hot מעכבת את החתימה עם חברת קשת על הסכם שידור התכנים ב-vod, וכן את ההסכם בנוגע לערוץ האח הגדול (20), למרות שהושגו הסכמות בדרג המקצועי לפני למעלה מחצי שנה, ולמרות שקשת כבר העניקה ל-hot מספר הארכות לחוזה, כך נודע ל-themarker. הבוקר הודיעה hot כי תפסיק לשדר את ערוץ ביפ, והוא יוחלף על ידי הערוץ האמריקאי קומדי סנטרל.



שלושת המהלכים: הורדת ביפ, אי חתימה על הסכם vod, ודחיית חתימה על הסכם חדש לערוץ האח הגדול, מצביעים על העלאת מדרגה בעוינות של hot כלפי קשת.



על פניו, לשני הצדדים יש אינטרס להמשיך בשיתוף הפעולה בשני הנושאים, ערוץ 20 הוא ערוץ פופולרי במיוחד אשר בעונה הקודמת נרכש על ידי כ-200 אלף ממנויי hot. גם תכני קשת נחשבים לכוח חשוב ב-vod, כאשר תכנים כמו חטופים, רמזור, ארץ נהדרת ועוד, זכו למספרי צפיות גדולים המביאים הכנסות לשתי החברות.



תכני קשת לא נמצאים ב-vod של yes אלא רק ב-hot, כאשר קשת היתה גוף הברודקאסט הראשון אשר שיתף פעולה עם hot והעלה את תכניו ל-vod. עתה מתברר פעם נוספת כי למרות הפופולריות של תכני קשת המשודרים בערוצי hot בקרב הצופים - מעדיפה חברת הכבלים לפעול להקטנת שיתוף הפעולה של קשת, והיא בוחרת תכנים של חברות אחרות.



בקשת סירבו להגיב לידיעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully