וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפקט לפידות: מנכ"ל הגמל והפנסיה בהפניקס עוזב

נועם בר

29.7.2010 / 14:18

בימים אלה מנהלת הפניקס מו"מ עם מנהל פנסיה מחוץ לחברה שיקבל לידיו את התפקיד



לאחר הפסקה של ארבעה חודשים, התחדש היום גל עזיבות הבכירים בחברת הפניקס. הבוקר הודיע אבי אקהאוס, מנכ"ל kanye west פנסיה וגמל, על כוונתו לעזוב את חברת הביטוח. אקהאוס, שמכהן בתפקיד כבר ארבע שנים, יעזוב את הפניקס ככל הנראה לטובת עסקים פרטיים.



עדיין לא ידוע מי יחליף את אקהאוס בתפקידו. בהפניקס נמצאים כעת במו"מ עם אחד ממנהלי הפנסיה הידועים בשוק כדי לצרף אותו לחברה ולקבל לידיו את ניהול הפנסיה והגמל של הפניקס.



להפניקס פעילות גמל של 928 מיליון שקל וקרן פנסיה החמישית בגודלה בשוק המנהלת 2.8 מיליארד שקל. עם זאת, ישנה הערכה שבעתיד הרחוק תמחוק הפניקס את החברה הבת אקסלנס מהמסחר בבורסה ותמזג אותה לתוך הפניקס, כך שמערך הפנסיה והגמל של הפניקס ינהל נכסים בהיקף של 21 מיליארד שקל.



עזיבתו של אקהאוס מצטרפת לשורה ארוכה של בכירים שעזבו את החברה מאז כניסתו של אייל לפידות לתפקיד מנכ"ל הפניקס. העזיבה האחרונה שארעה בהפניקס הייתה בסוף פברואר כשאריה הרמן, מי שהיה המשנה למנכ"ל הפניקס ומנהל תחום הביטוח הכללי, עזב את החברה ובמקומו מונה לתפקיד אייל בן סימון.



קודם לכן עזב את החברה איציק הורביץ מוותיקי הקבוצה מי שהיה מנהל חטיבת הלקוחות בחברה. בעבר דובר עליו מספר פעמים כאחד שבבוא היום יקבל לידיו את תפקיד מנכ"ל הקבוצה.



המקום בו עברו השינויים הגדולים ביותר היה מערך ההשקעות של הפניקס. בתוך חודשים ספורים הוחלפו כמעט כל בכירי מערך ההשקעות: מנהל ההשקעות הראשי דרור נגל הוחלף על ידי גדי גרינשטיין, ששימש בעבר מנכ"ל גאון שוקי הון.



פז אקשטיין, מנהל ההשקעות בפוליסות המשתתפות, הוחלף על ידי ירון צ'רנוביץ; ליאורה מרידור, יו"ר ועדת ההשקעות של הפוליסות המשתתפות, צפויה גם היא לסיים את תפקידה בקרוב, ואילו אמיר רמות החליף את אהוד מכמן כמנהל השקעות נדל"ן.



בכיר נוסף שעזב היה סמנכ"ל הכספים בחברה דוד דוד, שהוחלף על ידי עומר זיו המקורב לשמעון קלמן העומד בראש חטיבת המטה והפיננסים בהפניקס. כמו כן, גם היועץ האסטרטגי רוני מייקל עזב תקופה קצרה לאחר שהגיע להפניקס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully