וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתים מחפשים בעלים

גרדיאן

30.7.2010 / 7:14

חולמים על בית שאולי דורש גם קצת עבודה? העיתון "גרדיאן" ערך רשימה של כמה "מציאות" שנמצאות כיום בשוק




חיים בכפר



הקוטג' המוצע למכירה בגילסלנד, בקרבת ברמפטון שבקאמבריה, מגיע עם כ-28 דונם של יערות וקרקעות חקלאיות, שביל היורד לנהר וגבול עם היער הגדול באנגליה. המיקום המקסים מגיע ביחד עם בית הזקוק לשיפוץ מקיף, בייחוד במטבח.



קאמבריה, בצפון מערב אנגליה, נחשב לאחד האזורים היפים במדינה, וכולל את אזור האגמים. הבית, המוצע למכירה תמורת 325 אלף ליש"ט, נמצא על שפת נהר אירת'ינג ובסמוך לשרידים של חומת הדריאן, הביצורים הרומאים שהגנו על האימפריה הרומית באנגליה.



whitehill, gilsland



674244-1434-44 :george f. white. tyne valley office



מציאה על חוף הים



המבנה, שהשימוש המקורי שנעשה בו הוא בונקר מתקופת מלחמת העולם השנייה, בדבון אולי לא נראה מושך במיוחד, אבל הוא נמצא במיקום מצוין ועומד למכירה במחיר התחלתי של 50 אלף ליש"ט.



דבון הוא אחד המחוזות המתוירים ביותר ברחבי אנגליה, ביחד עם המחוז השכן ממערב, קורנוול. הבית כולל חדר שינה ומטבחון קטן, אך מיקומו באי ברג לחופי דבון, עם נוף לחוף הצוקי, יכול לפצות על גודלו הקטן.



block house, burgh island, devon



2401140-870-44 :west country property auctions



חלום צרפתי



הטירה המופיעה בתצלום נמצא מעבר לתעלה, בחבל דורדונייה בצרפת, דרומית לעיירה סרלט. המבנה הימי-ביניימי המרשים ניצב על צוק ומשקיף לעמק רחב ידיים. בדורדונייה ישנם כ-1,200 טירות מימי הביניים ותקופת הרנסאנס.



בטירה ישנם חמישה חדרי שינה (אחד במגדל), סלון גדול, חדר אוכל ומרתף. שטח המגורים הכולל הוא 300 מ"ר. כמו כן, כולל האתר מבנים נוספים שנבנו במאה ה-20 ואף תעלת מגן. המחיר המבוקש: 1.15 מיליון ליש"ט.



sarlat, dordogne



3740-7016-020 :savills



חיים בעיר



במרכז העיר באת' במחוז סומרסט, הבית ברחוב גרייט פולטני, שעומד למכירה תמורת 430 אלף ליש"ט, נחשב למציאה, במיוחד אחרי שמחירו הופחת בכ-45 אלף ליש"ט. הבית כולל שני חדרי שינה זוגיים וסלון גדול. אמנם הוא אינו כולל חצר, אך הוא גובל בפארק.



העיר באת', הנסמכת רבות על ענף התיירות, יושבת בעמק נהר אייבון ומוקפת גבעות, דבר המעניק לה קסם ציורי שהחל מהמאה ה-19 משך אליה משפחות מיוחסות רבות. העיר הוגדרה כאתר מורשת עולמי על ידי אונסק"ו ב-1987. הדירה עצמה זכתה לעיצוב פנים מחודש תוך שימור רכיבים תקופתיים של המבנה המקורי.



great pulteney street, bath, somerset, ba2



44-1225-829000 :winkworth



חורבה זקוקה לעזרה



החווה הזו בראשטון שבנורת'אמפטונשייר זקוקה להרבה עבודה, אך עבור מי שמוכן לשלם 475 אלף ליש"ט ולהוסיף לפחות 100 אלף ליש"ט נוספים עבור שיפוצים ושחזורים, המקום יכול להניב רווח נאה, בסביבות 150 אלף ליש"ט. הבית, בן 4 חדרי שינה, כולל אולם כניסה, 2 טרקלינים, חדר אוכל וכמה חדרים נוספים קטנים יותר.



בית החווה ממוקם בלב גנים עם ירידה לנהר בשטח הבית. כמה מבנים חקלאיים נוספים יושבים בשטח החווה. מדובר בבית מבודד מעט בכפר ראשטון המונה כ-425 נפשות, אך במרחק נסיעה קצרה מכמה מרכזים מסחריים.



white lodge farmhouse, rushton, northamptonshire



433123-1858-44 :parkerl & strutt

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully