וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להיכנס דרך חלון ההזדמנויות

ג'קי מוקמל

30.7.2010 / 7:14



>> אחרי שנים כשותף בחברה לתיווך נדל"ן החלטתי לצאת לדרך חדשה וב-1996 ייסדתי, יחד עם שותפי חיים אגי, את חברת מ.א.ן נכסים. המטרה שלנו היתה להיות הרשת הבכירה והמקצועית בישראל בתחום הנדל"ן המסחרי והמניב. כחלק מתוכניתנו להגדיל את כוחנו בשוק החלטנו לחבור לחברה בינלאומית המתמחה בביצוע עסקות ובניתוח שווקים בתחום הנדל"ן המסחרי והנדל"ן המניב הגלובלי.

החברה שנחשבה מובילת התחום בעולם היתה (cbre) cb richard ellis, שמרכזיה בלונדון ובלוס אנג'לס. תוך כדי המגעים מולה ובדיקת האפשרות לייצגה בישראל נודע לנו כי פנו ל-cbre חברות נוספות מישראל העוסקות בתחום הנדל"ן המניב. התקווה שלנו היתה כי הפגישה שקיימנו עם מנהלי החברה בחו"ל תביא לנו את ייצוגה בישראל.



לצערנו, הנהלת החברה התמהמהה במתן תשובה, הן לנו הן לשאר החברות הישראליות שפנו אליה, כשהשיקול המרכזי שניצב בפניהם היה הרצון לחבור לחברה ותיקה ומבוססת. אנחנו, כבעליו של עסק צעיר השואפים להמריא ולהצליח, לא הרמנו ידיים.



עשינו חושבים והחלטנו לפנות לחברה בינלאומית אחרת, גם בעלת מוניטין ושם עולמי, לאו דווקא בתחום הנדל"ן המניב. האפשרות שעלתה היתה לשיתוף פעולה עם חטיבת הנדל"ן של ענקית הביטוח פרודנשיאל (prudential financiai), העוסקת בתחומי נדל"ן מניב ונדל"ן למגורים.



הצלחנו לקבוע פגישה עם מנהלי פרודנשיאל וטסנו ללוס אנג'לס. הפרזנטציה נמשכה לא פחות משלוש שעות. הצגתי את התפישה האסטרטגית של מ.א.ן נכסים, ובחוצפה ישראלית הבהרתי להנהלת החברה כי לפרודנשיאל יש הרבה מה להרוויח משיתוף הפעולה איתנו.



יצאנו מעודדים מהפגישה והיינו משוכנעים כי תוך 24 שעות נקבל הצעה לשיתוף פעולה עם ענקית הביטוח. ואכן, כעבור יממה הגיעה שיחת טלפון לחדרי במלון: בכוונת פרודנשיאל לחתום איתנו על הסכם לשיתוף פעולה ולמנותנו לנציגתה בישראל. חזרנו לישראל והכרזנו על תחילת הפעילות הבינלאומית המשותפת עם פרודנשיאל, תוך שאנו מכוונים להרחבת פעילותה של מ.א.ן נכסים לתחום הנדל"ן למגורים.



עם זאת, כל אותו הזמן לא הפסקנו ללטוש עיניים לכיוונה של cbre וקיווינו שיום אחד נוכל לייצג גם אותה בישראל. חלפה שנה - תקופה של שיתוף פעולה מוצלח עם פרודנשיאל - ואז הגיעה ההודעה הדרמטית כי החברה מוכרת את פעילותה בתחום הנדל"ן המניב לרשת cbre. עוד יותר שמחנו לשמוע כי כחלק מההסכם בין שתי החברות הוחלט שאנו נייצג את cbre בישראל.



מאז, במשך 12 שנה, אנו מייצגים את cbre בישראל. הגורל חיבר בין שתי ענקיות הנדל"ן הבינלאומיות - ואנו הרווחנו מכך בגדול. ניסינו להיכנס דרך הדלת הראשית וגילינו שגם כניסה דרך החלון מביאה לאותם הישגים.



-



הכותב הוא הבעלים של חברת מ.א.ן נכסים לייעוץ ולשיווק נדל"ן מניב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully