וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ים קריימר ממליץ על מניית טבע: "מכירת החיסול אינה מוצדקת"

TheStreet.uk

30.7.2010 / 11:45

מניית טבע ירדה אתמול ב-2.6% אך במסחר שלאחר הסגירה הוסיפה 0.4%



ג'ים קריימר, אחד הפרשנים הכלכליים הבכירים ברשת cnbc, המליץ על מניית בתכניתו "mad money" (כסף משוגע) ששודרה ביום חמישי. קריימר נחשב לגורו פיננסי, ואף ידוע ביכולת ההשפעה שלו על מחירי מניות.



"המניה הזאת מתנהגת באופן המוזר ביותר שראיתי אי פעם", אמר קריימר לגבי טבע. "אני חושב שמכירת החיסול אינה מוצדקת. אני אומר לכם שטבע היא מניה לקנייה".



מניית טבע ירדה אתמול ב-2.6% בוול סטריט, אך הוסיפה 0.4% במסחר שלאחר הסגירה. מחודש מאי איבדה מניית החברה 27%, בהתחלה בשל החששות מפני פגיעה במכירות החברה באירופה על רקע משבר החובות, ובשבוע האחרון בשל החששות כי תאבד את תרופת רב המכר היחידה שלה, קופסקון - לטיפול בטרשת נפוצה.



החששות נבעו מאישור שקיבלה חברת נוברטיס השווייצית לשיווק גרסה גנרית של תרופה למניעת קרישי דם. בכירים בטבע ניסו להרגיע, וטענו כי פיתוח תרופה דומה לקופסקון דורש מסע ארוך של פיתוח קליני. קופסקון יצרה לטבע הכנסות של 2.8 מיליארד דולר ב-12 החודשים האחרונים.



בין שאר המניות שהוזכרו בפינת המלצת המניות של קריימר, הוזכרה מניית "אני קונה של סיטי. אני חושב שהם עושים עבודה מעולה". כמו כן, המליץ קריימר על : "אני לא מתעניין במיקרוסופט, אני ממליץ לכם לא לקנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully