וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורמת תקבל ערבות מהממשל בארה"ב למימון פרויקטים גיאותרמיים ב-350 מיליון דולר

יורם גביזון

30.7.2010 / 13:45

על פי הערכות, ערבות ממשלת ארה"ב תוריד את הריבית המשוקללת על מימון הקמת התחנות ל-5.5% לשנה



חברת שבשליטת יהודה ודיתה ברוניצקי, תממן הקמת שלושה פרויקטים גיאותרמיים בנבאדה באמצעות ערבות של הממשל בארה"ב בהיקף של 350 מיליון דולר. אורמת טכנולוגיות מינתה את חברת john hnacock life insurance לצורך ארגון ההלוואה שתקבל החברה בערבות משרד האנרגיה האמריקאי.



אורמת טכנולוגיות תשעבד את תחנות הכח הגיאותרמיות ואת ההכנסות ממכירת החשמל שיפיקו, לצורך הבטחת פרעון ההלוואות. אורמת טכנולוגיות מקימה את פרוייקט mcginess hills שהספקו בשלב הראשון 30 מגהווט והפעלתו המסחרית צפויה ב-2013, וכן את הפרוייקטים tuscarora (הספק של 16 מגהווט והפעלה מסחרית ב-2013) ו-jersey valley (הספק 15 מגהווט והפעלה מסחרית ב-2011).



ההספק של שלושת הפרויקטים, שעומד כרגע על 61 מגהוואט, עשוי לצמוח ל-120 מגהווט. החשמל יימכר על פי חוזים ל-20 שנה לחברת nevada power ויניב הכנסות כוללות של 40 מיליון דולר לשנה.



על פי הערכות, ערבות ממשלת ארה"ב לפרויקטים שמקימה אורמת טכנולוגיות תוריד את הריבית המשוקללת על מימון הקמת התחנות ל-5.5% לשנה. הערבות של הממשלה האמריקאית נועדה לסבסד את תעשיית האנרגיה החלופית כחלק מחוק מפברואר 2009.



ג'והן הנקוק, שמנהלת תיק השקעות של 15 מיליארד דולר שמתוכו 10 מיליארד דולר מושקעים בתעשיית האנרגיה האמריקאית, היא החברה הראשונה שהגישה בקשה לאישור הלוואה על פי החוק לתמרוץ אנרגיה חלופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully