וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם אחרי המונדיאל, "הישרדות" ממשיכה לספוג חבטות

TheMarker

1.8.2010 / 7:13

עונה מוכה



"ערב טוב שבט סאמה סאמה, ברוכים הבאים למועצת השבט האחרונה על האי, הלוא היא מועצת הגמר" - במלים אלה נפתח ככל הנראה הליין-אפ (מערך מתוסרט) של גמר התוכנית "הישרדות אוהדים נגד שורדים", שדלף באחרונה לאינטרנט.

העונה הנוכחית, והרביעית במספר, של תוכנית הדגל של ערוץ 10, ספגה מראשית דרכה מכות ומהלומות כואבות: במשך חודש שודרו פרקי התוכנית מול משחקי המונדיאל ששודרו בערוץ 1, וכתוצאה מכך ספגו פרקי התוכנית פגיעה משמעותית בנתוני הרייטינג שלהם. כעת, לאחר שתקופת המונדיאל תמה, ודווקא כשהתוכנית מצליחה להתרומם ולהחזיר לעצמה צופים, היא סופגת מכה חדשה: הבלוגר אביעד קדרון, הידוע בכינוי "צפניה", פירסם ביום חמישי בבלוג שלו שבאתר הבלוגים של orange את מה שלכאורה נראה כמו הליין-אפ בן 17 העמודים של תוכנית הגמר של "הישרדות", שבו נחשפים גם שמות העולים לגמר.



אחד החלקים המעניינים בליין-אפ הוא הערות שנכתבו בסופו, וחושפות כיצד פועלת הפקת התוכנית. כך למשל, מתואר אחד המועמדים שהגיע לגמר: "הוא הטוב המוחלט שלנו וחייב להיות מוצג כך - אם הוא זוכה זה צדק פואטי, שמוכיח שתום ונאיביות לצד נועם הליכות הם לא מלים גסה במשחק הזה". לפי הליין-אפ, לשורדים נכתבו מראש מונולוגים שאותם ידקלמו בגמר. כעת, לאחר חשיפת המסמך, המונולוגים ייכתבו בוודאי מחדש לקראת הגמר, שייערך בעוד כחודש.



השנה החליטו בערוץ 10 לערוך למתמודדים ב"הישרדות" ולעובדים אחרים בהפקה ובערוץ בדיקות פוליגרף מקיפות יותר מבשנים הקודמות כדי למנוע דליפות מידע. בנוסף חתומים המתמודדים על חוזים דרקוניים שלפיהם מי שידליף מידע על התוכנית צפוי לשלם קנס כספי כבד. בערוץ 10 לא מתכננים סבב נוסף של בדיקות פוליגרף בעקבות ההדלפה האחרונה. גורמים בתעשייה אמרו כי הם מאמינים שלא תהיה פגיעה ברייטינג של התוכנית, ושאולי ההדלפה אף תסייע לתוכנית על ידי ייצור באזז סביבה. "הכי גרוע זה תוכנית שלא מדברים עליה", אמרו.



מערוץ 10 נמסר בתגובה: "כמו בכל עונה של 'הישרדות', גם הפעם מועצת השבט תצולם בשידור חי בישראל".



מאבוט-רייף-המאירי, חברת ההפקה של "הישרדות", לא נמסרה תגובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully