וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בן אסאייג ודוד קמיניץ מחליפים כיסאות

מאת מיכאל רוכוורגר

1.8.2010 / 7:13

בלעדי בן אסאייג יחליף את קמיניץ כמנכ"ל דלק ישראל, בעוד קמיניץ יחליף את בן אסאייג בתפקיד מנכ"ל אי.די.בי תיירות



>> אם לא יחולו הפתעות של הרגע האחרון, יהיה אבי בן אסאייג המנכ"ל הבא של חברת דלק ישראל, מקבוצת דלק שבשליטת יצחק תשובה. כך סוכם בימים אחרונים בינו לבין ראשי הקבוצה, כפי שנודע ל-themarker. בן אסאייג, שבתפקידו האחרון שימש במשך פחות משנה כמנכ"ל אי.די.בי.תיירות, יחליף את דוד קמיניץ, מנכ"ל דלק ישראל הפורש במהלך החודש, בעקבות חילוקי דעות מקצועיים שנתגלעו בין קמיניץ לראשי קבוצת תשובה.

דלק ישראל נסחרת לפי שווי שוק של כ-1.3 מיליארד שקל. החברה עוסקת בעיקר בהפצה ובשיווק מוצרי דלק הן בתחנות דלק והן בשיווק ישיר, וכן בהפעלת חנויות נוחות. נכון לסוף מארס 2010 שיווקה החברה מוצרי דלק ל-237 תחנות תדלוק ציבוריות, תחת המותגים דלק וגל. ב-137 מהתחנות פועלות חנויות נוחות מנטה וב-30 תחנות פועלים מתחמים קמעוניים.



קמיניץ, מצדו, יחליף את בן אסאייג בתפקיד מנכ"ל אי.די.בי תיירות מקבוצת אי.די.בי של נוחי דנקנר. הוא מונה לתפקיד זה מטעם קרן ההשקעות סקיי, שבראשות צביקה יוכמן וניר דגן, שעל הצטרפותה לחברה סוכם באחרונה, כך שמדובר במעין הצרחה בין בן אסאייג לקמיניץ.



בן אסאייג שימש במהלך 2001-2008 כסמנכ"ל הכספים של שטראוס גרופ. בתפקידו זה רכש ניסיון בתחום מיזוגים ורכישות בעת המיזוג של שטראוס עם עלית, וכששימש במשך פחות משנה כמשנה למנכ"ל שטראוס, ארז ויגודמן, היה אחראי לתפעול ולפיתוח העסקי של הקבוצה.



לאחר שויגודמן הודיע על עזיבתו, ראה את עצמו בן אסאייג כמועמד מוביל לתפקיד המנכ"ל. ואולם לאחר שלתפקיד נבחר גדי לסין, החליט באפריל 2009 לפרוש משטראוס. לאחר מכן הצטרף לאי.די.בי, אך לא תקע יתד בקבוצה. כשנודע על השקעתה המתוכננת של סקיי באי.די.בי תיירות, הבין כי שרביט הניהול של החברה יעבור ליוכמן והחליט לסיים את תפקידו.



קמיניץ משאיר לבן אסאייג חברה הרושמת אמנם גידול בהכנסות וברווח התפעולי אך עומדת מול אתגרים לא פשוטים בתחומי השיווק הישיר של הדלק וברכישת התחנות ובהפעלתן.



מאז שהודיע קמיניץ על עזיבתו באמצע מאי האחרון, הוזכרו שמותיהם של מנהלים רבים במשק כמחליפיו, בהם בועז צ'ציק, חיים רומנו, אבי מוטולה וזאב קלימי. כל שניתן לקוות הוא שהפעם הרומן העסקי בין הצדדים יימשך יותר משנה וכמה חודשים, כפי שהיה עם קמיניץ.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully