וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזיצ'יפ משדרת שאולי תצליח להסתדר גם בלי ג'וניפר

מאת ניר צליק

1.8.2010 / 7:13

החברה סיימה את הרבעון השני בזינוק של 120% בהכנסות והחלה לספק מעבדים ללקוח סיני. ג'וניפר, שסיפקה בעבר 50% מהכנסות איזיצ'יפ, מפתחת בימים אלה פתרון דומה משלה



>> "הרבעון השני היה רבעון שיא לאיזיצ'יפ כשהמשכנו בצמיחה. ההכנסות ממעבד האן.פי 3 של החברה, שנמכר דרך מרוול, גדלו משמעותית", אמר אלי פרוכטר, מנכ"ל איזיצ'יפ.

לדבריו, "המכירות דרך מרוול הן 26% מהכנסותינו ברבעון השני. לקוח נוסף של מעבד האן.פי 3 תרם 10% מהכנסותינו ברבעון השני, מה שמשקף את ההצלחה במאמץ שלנו לגוון את בסיס הלקוחות של החברה. אנחנו מאמינים כי הלקוח נמצא בשלב מוקדם וכי הנתח שלו בהכנסותינו יגדל בעתיד". הלקוח הנוסף הוא zte, יצרנית ציוד הטלקום השנייה בגודלה בסין, שהכניס לחברה ברבעון השני כ-1.5 מיליון דולר.



מדובר בבשורות טובות ליצרנית מעבדי הרשת במהירות גבוהה. ג'וניפר, שסיפקה בעבר לחברה כ-50% מהכנסותיה, מפתחת בימים אלו פתרון עצמאי מקביל לזה של איזצ'יפ, שצפוי להשפיע על הכנסות החברה בעתיד, מה שהדאיג את משקיעיה.



עם זאת, ההכנסות מג'וניפר בינתיים עדיין משמעותיות, שכן היא הכניסה לחברה 5.2 מיליון דולר, כ-35% מכלל ההכנסות. אך מדובר בירידה של 25% מהכנסותיה מג'וניפר ברבעון הקודם. המנכ"ל אמר בשיחת הוועידה כי החברה מאמינה כי לא מדובר במגמה, אלא פשוט ברמת הכנסות לא יציבה מג'וניפר, שעשויה להימשך בעתיד.



פרוכטר הוסיף כי הם מצפים שלקוחות אחרים יחפו על אובדן ההכנסות מג'וניפר, וכן שג'וניפר תמשיך לרכוש מהם מעבדים.



את הרבעון השני סיימה החברה עם הכנסות של 14.9 מיליון דולר, עלייה של 123% לעומת הרבעון המקביל. אנליסטים חזו לחברה הכנסות של 14 מיליון דולר. במקביל לעלייה בהכנסות, עלה גם הרווח הגולמי ל-10.7 מיליון דולר, לעומת 4.3 מיליון דולר ברבעון המקביל - עלייה של 148.7%.



שולי הרווח הגולמי הסתכמו ב-72% ברבעון לעומת שולי רווח גולמי של 64.7% ברבעון המקביל - כך שבמקביל לעלייה בהכנסות הצליחה החברה לשפר משמעותית את הרווחיות.



הוצאות התפעול הסתכמו ב-6 מיליון דולר, לעומת 5.3 מיליון דולר ברבעון המקביל בשנה שעברה. ואולם על רקע השיפור בהכנסות, עלה הרווח התפעולי של החברה מ-3.7 מיליון דולר ל-4.7 מיליון דולר - עלייה של 26.2%.



בשורה התחתונה סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 2.2 מיליון דולר, לעומת הפסד נקי של 711 אלף דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם, המחושב בניכוי הוצאות חד-פעמיות והוצאות בגין אופציות, הסתכם ב-7.1 מיליון דולר (26 סנט למניה), לעומת 1.2 מיליון דולר (5 סנטים למניה) ברבעון המקביל. אנליסטים חזו לחברה רווח מתואם של 24 סנט למניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully