וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה רשמי: אל על טסה לאילת

זהר בלומנקרנץ

1.8.2010 / 8:00

אל אל חנכה את קו התעופה מנתב"ג לאילת. טווח מחיר כרטיסי הטיסה לתקופת ההשקה לישראלים יהיה 99-299 שקל לכל כיוון, בהתאם לעונה ולמועד ההזמנה מראש

תאגיד כאן

(ערוץ 1)

אל על תחנוך היום את קו התעופה הפנים ארצי מנתב"ג לאילת. החברה תפעיל בקו נתב"ג-אילת שלוש טיסות ביום בימים ראשון עד חמישי, טיסה ביום שישי בבוקר וטיסה במוצאי שבת.

הטיסות יתבצעו באמצעות מטוס מדגם בואינג 700-737 בעל 136 מושבים שהוכשר במיוחד לצורך זה. זמן הטיסה יהיה 50-55 דקות. טווח מחיר כרטיסי הטיסה לתקופת ההשקה לישראלים יהיה 99-299 שקל לכל כיוון, בהתאם לעונה ולמועד ההזמנה מראש. לחיילים בשירות חובה יעלה הכרטיס 70 שקל. החברה גם תציע כרטיסיות במחירים מוזלים, עם הנחות מיוחדות לתושבי אילת.

ל-TheMarker נודע כי ביצוע הטיסות התאפשר לאחר שההנהלה הגיעה להסכמה עם הטייסים שלפיה הם ייהנו בשלב זה מהכנסה נוספת מהטיסות הפנים ארציות בקו החדש וכי המחלוקת בעניין תעבור לבוררות. השופט בדימוס יצחק זמיר נבחר להיות הבורר בסכסוך.

אל על חזרה בה מתוכניתה שלא לשלם עמלה לסוכני הנסיעות על מכירת כרטיסים בקו החדש. החברה תשלם לסוכנים עמלה של כ-7%. חברות התעופה המתחרות משלמות אף הן עמלה לסוכני הנסיעות על מכירת כרטיסי טיסה לאילת. ארקיע, למשל, משלמת לסוכנים 10%-15% בהתאם להיקף המכירות וגודלו של משרד הנסיעות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully