וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהלי קרנות גידור שעברו את המשבר ללא הפסדים פסימיים לגבי השווקים

סוכנויות הידיעות

1.8.2010 / 8:46

המנהלים מעריכים כי כלכלות אירופה וארה"ב ירשמו האטה, לפי בלומברג



מנהלי קרנות גידור אשר לא רשמו הפסדים מאז שנת 2007 הודות לניווט חכם בימי המשבר הפיננסי, פסימיים לגבי הכיוון של הכלכלה העולמית, כך דיווחה בלומברג.



שון ברגרסון, מייסד קרן ווסטרסון קפיטל, הצליח להרוויח כספים בין השנים 2007 ו-2008, הצליח לרשום רווח הודות להימור נגד אג"ח בתקופת המשבר. שנה מאוחר מכן הוא הפך את ההימור שלו והצליח לרכוב על גל ההתאוששות הכלכלית. בנוסף הימר נגד חברות הקשורות לענף הקמעונות, בשל הערכותיו כי הצריכה האישית בארה"ב תרשום פגיעה.



"אני לא צופה משבר כלכלי נוסף או אסון, אבל הצריכה האישית נמצאת בנקודה חלשה", אמר ברגסון, אשר החברה בראשותו מנהלת כספים בשווי 1.17 מיליארד דולר, בן ה-45 בראיון לבלומברג.



מנהלי קרנות הגידור כמו ברגרסון, אלן הוורד וקולם אושיה, אשר לא רשמו הפסדים מאז 2007, הצליחו להתחמק מהפסדים במקומות בהם נפלו סטיבן א. כהן, לואיס בייקן וקן גריפין – אשר רשמו את ההפסדים הגרועים בקריירה שלהם ב-2008.



המנהלים אשר הצליחו להתחמק מהמשבר משערים כי כלכלות ארה"ב ואירופה ירשמו האטה. המנהלים אמרו כי הם הקטינו השקעותיהם בגלל שקשה לדעת כיצד השווקים יתנהגו.



דיוויד גרסטנהבר, מקרן ארגונאוט מקרו פרטנרשיפ, מתכנן להמר נגד תעשיות שרושמות ביצועים חלשים כאשר הכלכלה כולה חלשה, כמו סחורות, אנרגיה וקבלניות בתים.



"אנחנו חוזים להמשיך ולראות תיקונים כלפי מטה בכלכלות המתפתחות", אמר גרסטנהבר, העומד בראש קרן גידור המנהלת כספים בשווי מיליארד דולר, לבלומברג.



תעשיית קרנות הגידור, המנהלת 1.65 טריליון דולר, לוקחת פחות ופחות סיכונים לאחר שרשמה את הרבעון השני הגרוע ביותר שלה זה עשור. הקרנות סוחרות פחות, לפי בלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully