וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גוליבר מדווחת על עלייה של 20% בהזמנות אינטרנטיות לעומת שנה שעברה

זוהר בלומנקרנץ

1.8.2010 / 17:17

מעל 30% מהמזמינים באינטרנט ביצעו זאת ללא התערבות סוכן או שיחה טלפונית ואף הוציאו כך את מסמכי הנסיעה



עם ישראל עובר להזמין חופשות באינטרנט, בדומה למגמה הכלל עולמית: חברת התיירות האינטרנטית גוליבר, דיווחה אתמול על עלייה של 20% בהזמנות אינטרנטיות לעומת השנה שעברה. מעל 30% מהמזמינים באינטרנט ביצעו הזמנה מלאה באתר ללא התערבות סוכן או שיחה טלפונית שביצעו עם נציג, ואף הוציאו את מסמכי הנסיעה באתר באיזור האישי המיועד לכך.



עוד דיווחה החברה, כי הזמן הממוצע של הזמנה באינטרנט מרגע שהגולש החל בחיפוש עבור מוצר התיירות המבוקש, ועד לרגע בו הזמין את החופשה הינו נמשך 8 ימים. 60% מהגולשים באתר, גולשים בין השעות 18:00-11:00 לסירוגין, אולם את ההזמנה עצמה מבצעים כ-60% מהגולשים דווקא בשעות הערב בין 21:00-20:00.



לדברי אורי אלון, מנכ"ל גוליבר, "אנו רואים כי המגמה המקובלת ברחבי העולם, מקבלת השנה גופשנקא גם בישראל. האינטרנט בכלל והרשתות החברתיות בפרט גורמים לגולשים בעולם ובישראל להיות הרבה שעות סביב המחשב ותחום הזמנת מוצרי תיירות באינטרנט בכל העולם בעלייה. הצרכנים הישראלים שהם צרכנים מאוד נבונים, מצביעים ברגליהם ומנצלים את האפשרות לרכוש מוצרים זהים ללא עמלות תיווך ובלי סוכנים במחירים מצויינים וכמובן בד בבד לחסוך בזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully