וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עו"ד שהיכה וקילל את אשתו הורחק מעיסוק במקצוע לשמונה שנים

נורית רוט

2.8.2010 / 7:02



>> עורך דין שהורשע בהליך פלילי בתקיפה ובפציעה בנסיבות מחמירות כלפי אשתו, הורחק באחרונה על ידי בית הדין המשמעתי הארצי של לשכת עורכי הדין מעיסוק במקצועו למשך שמונה שנים.

הנאשם, עורך דין המתגורר בצפון, הורשע בבית המשפט המחוזי בחיפה לפי הודאתו במסגרת הסדר טיעון בביצוע עבירות אלימות שונות כלפי אישתו. בין היתר, היכה אותה הנאשם, נעל אותה מחוץ לבית, חבט בה וקילל אותה. בית המשפט גזר עליו במארס 2007 עונש מאסר בפועל למשך 14 חודשים וכן מאסר על תנאי של עשרה חודשים.



בעקבות ההרשעה הפלילית קבע בית הדין המשמעתי במחוז חיפה כי בעבירות בהן הורשע עורך הדין דבק קלון, והטיל עליו עונש של שמונה שנות השעיה מהמקצוע. על כך הגיש עורך הדין ערעור לבית הדין המשמעתי הארצי. לטענתו, בפסק הדין של בית המשפט המחוזי לא נקבע כי דבק בו קלון. עוד טען כי במקרים אחרים ניתנו עונשים קלים יותר מזה שנגזר עליו.



בית הדין המשמעתי הארצי דחה את הערעור. "מעיון בכתב האישום ובעובדותיו ובמקרי האלימות הרבים שעשה כנגד המתלוננת רואים בבירור כי המדובר במעשים שנעשו באופן שיטתי ולא מתוך תגובה בסערת רגשות. אין נפקא מינה אם פעולות עורך הדין נעשו אל מול לקוחותיו ובמהלך עבודתו כעורך דין, או בחייו הפרטיים", קבע בית הדין הארצי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully