וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עצומה בדרום ת"א: לא נשכיר דירות לשב"חים

איילה חננאל

2.8.2010 / 11:10

עשרה משרדי תיווך בעיר חתמו על התחייבות שלא להשכיר דירות למסתננים מאפריקה ועובדים לא חוקיים. "הורסים את השכונות הדרומיות, ולאף אחד לא איכפת"

מאבקם של תושבי שכונות דרום ת"א עולה עוד שלב. לאחר חתימת עצומת ועד הרבנים שקראה לא להשכיר דירות למסתננים בשכונות הדרום, חתמו עשרה משרדי תיווך בת"א על התחייבות שלא להשכיר דירות למסתננים מאפריקה ועובדים לא חוקיים. מוועד תושבי השכונות המובילים את המחאה הגוברת, נמסר כי "בעקבות השתקעותם של מסתננים רבים בשכונות דרום תל אביב ובעקבות מקרי האלימות הרבים המבוצעים על ידם יצאו התושבים לצעדי מחאה רבים נגד הממשלה שמאפשרת את האנרכיה בשכונות דרום העיר".

התושבים הוסיפו כי מי שמאפשר לאלף מסתננים להיכנס בכל חודש לארץ גורם להפקרות להשתלט על האיזור, ובכך הורס את השכונות הדרומיות. התושבים הוסיפו כי לאחר ששלחן מכתבים אין ספור לכל הגורמים הרלונטים וקיימנו מספר הפגנות, נוכחו לדעת כי לאף אחד לא איכפת מהם ועליהם לדאוג לעצמם.

עוד אמרו התושבים: "החתמנו את הרבנים על האיסור להשכיר דירות למסתננים ועובדים זרים לא חוקיים ועכשיו החתמנו עשרה משרדי תיווך על כך שלא ישכירו דירות בשכונות קרית שלום ותל כביר למסתננים, על מנת לעצור את ההתפשטות של התופעה. בנוסף הקמנו אתר אינטרנט על מנת לעזור למתווכים למצוא משכירי דירות חוקיים. המודעה הקוראת לא להשכיר דירות למסתננים הודפסה כבר במאות עותקים ותתלה על לוחות המודעות בימים הקרובים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully