וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיפור בתוצאות ITGI מדיקל: ההכנסות עלו ב-150% ברבעון השני ל-1.3 מיליון שקל

ואדים סבידרסקי

2.8.2010 / 11:52

רואי החשבון: עתידה של החברה מותנה בהמשך תוכנית המכירות או מקורות מימון נוספים



חברת , העוסקת בפיתוח של קבוצת סטנטים המכוסים ברקמה מן החי, מדווחת על תוצאות הרבעון השני של 2010. החברה ממשיכה להציג צמיחה בהכנסות לצד גידול ברווח הגולמי אך עם זאת אינה מצליחה לצמצם הפסד בשורה התחתונה.



בשורת ההכנסות, רשמה החברה גידול של כ-152% לעומת הרבעון אשתקד והם הסתכמו בכ-1.3 מיליון שקל. הגידול בהכנסות נובע מהמשך שיווק מוצרי הדגל של החברה, הסטנטים over&under ו-aneugraft.



כמו כן, שיפור נרשם בשורת הרווח הגולמי של זה הרבעון השלישי ברציפות, והוא הסתכם בכ-370 אלף שקל ברבעון השני של 2010, זאת בהשוואה להפסד גולמי של 550 אלף שקל ברבעון המקביל. ברם, הוצאות השיווק והמכירה הוכפלו במקביל להוצאות ההנהלה וגרמו להפסד תפעולי של כ-2.3 מיליון שקל - נמוך בכ-12% מההפסד ברבעון המקביל.







בשורה התחתונה, ההפסד הנקי של החברה גדל בכ-3.5% לעומת הרבעות המקביל, והסתכם בכ-2.63 מיליון שקל. הגידול בהפסד הנקי נבע מגידול בהוצאות המימון בעיקר משערוך אופציות סחירות. תזרים המזומנים של החברה מפעילותה השוטפת השתפר ב-20% אך עדיין נשאר שלילי ברמה של 1.88 מיליון שקל.



חברת itgi נמצאת עדיין בשלב המחקר ומשקיעה מאמץ רב על מנת להתחיל לשווק את מוצריה בהיקפים שיספיקו לכסות את הוצאות התפעול. רואי חשבון המבקרים את דוח"ותיה של החברה כותבים: "החברה נמצאת בשלבי פיתוח ונגרמו לה הפסדים וכן תזרים מזומנים שלילי מפעילותה השוטפת. לכן, המשך פעילותה של החברה מותנה בעמידה בתוכנית המכירות של מוצריה או בהשגת מקורות מימון נוספים".



ישראל שרייבר, מנכ"ל itgi מדיקל אמר היום: "החברה ממשיכה להרחיב את נוכחותה בשווקים הרלוונטיים בעולם. במקביל החברה ממשיכה להגדיל את היקף השקעותיה בפיתוח ונמצאת בשלבי בחינת פיתוח מוקדמים של סטנטים לשימושים נוספים".



מוצר הדגל הראשון של החברה, סטנט ה-over&under, המיועד לטיפול בעורקים של הלב, מאושר לשיווק באירופה ונמצא בשימוש מסחרי במספר מדינות ביבשת. במקביל, החברה עוסקת בפיתוח של סטנטים מכוסים לטיפולים באינדיקציות נוספות של היצרויות עורקים ומפרצות בתחום המוח. שוק הסטנטים העולמי מוערך, על ידי החברה, בכ-6.4 מיליארד דולר, מהם כ-37% בארה"ב והיתר בשאר העולם. שוק הסטנטים לטיפול במפרצות מוח, תחום פעילות נוסף בו מתעתדת החברה לפעול, נמצא בהתהוות ומוערך בכ-700 מיליון דולר בשנה וצפוי לגדול עד לכ-930 מיליון דולר עד 2012.



החברה חתמה לאחרונה על הסכם שיווק עם חברה בת של טבע בהונגריה, לפיו טבע הונגריה תשמש כמפיץ בלעדי בהונגריה בתחום הקרדיולוגיה לסטנט ה-over&under לתקופה של 5 שנים עם אפשרות הארכה לתקופות נוספות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully