וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר נילסן: זמן הגלישה בפייסבוק, בטוויטר וביו טיוב מתארך

סוכנויות הידיעות

2.8.2010 / 12:12

השיתוף ברשתות החברתיות הגביר את צריכת התכנים; המשחקים המקוונים עקפו את האימייל



האמריקאים מבלים יותר ויותר זמן בגלישה ברשתות החברתיות, כך עולה ממחקר חדש של נילסן. תוצאות הסקר הראו כי כרבע מזמן הגלישה באינטרנט דרך מחשבים אישיים, כ-6 שעות בחודש, מוקדש לגלישה ברשתות חברתיות - זינוק אדיר לעומת נתוני השנה שעברה שממחיש את התחזקותם של פייסבוק, טוויטר ויו טיוב.



עליית הרשתות החברתיות הגבירה את צריכת סרטוני הווידיאו, הסרטים, החדשות וכתבות הספורט. "חברים ובני משפחה משתפים בתוכן אחד את השני", אמר דייב מרטין, סגן נשיא למחקר בנילסן.



על פי הסקר, הרשתות החברתיות מושכות קהל מבוגר יותר. מספר האמריקאים בני 50 ומעלה שגלשו ברשתות החברתיות היה גבוה פי שניים לעומת הגולשים בני פחות מ-18.



עוד עולה מהמחקר, שהושלם ביוני, כי המשחקים המקוונים, בהובלת פארמוויל הפופולרית של זינגה, עקפו את האימייל והפכו לפעילות השנייה הפופולרית ביותר. משתמשי האינטרנט בילו עשירית מזמנם במשחקים - לעומת 8% מהזמן שהוקצה לשימוש באימייל אישי.



צפייה בסרטונים ובסרטים גם היא אחת הפעילויות החביבות על הצרכנים האמריקאיים - שצרכו בממוצע 3 שעות ו-15 דקות של תוכן זה ביוני.



עוד עולה מהסקר כי התחזיות לגבי מותם של האימייל ושל תוכנות המסרים המידיים היו מוקדמות מדי. למרות הירידה בשימוש, האימייל הוא הפעילות השלישית בהיקפה באינטרנט (8%) ותוכנות מסרים מיידיים הגיעו למקום החמישי עם 4% מזמן הגולשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully