וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מתחם הצעירים" ברמת השרון: הדירות ייבנו בטרם יפונו הדירות המיועדות להריסה

שלומית צור

2.8.2010 / 12:49

התוכנית מאפשרת הקמת 4 בניינים של 21 קומות בצמוד לפארק ציבורי



הוועדה המחוזית לתכנון ולבנייה מחוז תל אביב הודיעה היום כי החליטה להפקיד את תוכנית הפינוי בינוי המתוכננת ברמת השרון המכונה "מתחם הצעירים". מדובר במתחם של כ-42 דונם, הממוקם באזור מורשה בין הרחובות ריינס מצפון, המלכים ממזרח, בית השואבה מדרום והשח"ל ממערב. במתחם מספר מבני מגורים, שהוקמו בשנות ה-60, בהם 108 דירות המיועדות לפינוי ומתחם פעיל של מבני ציבור ושטח ציבורי פתוח מוזנח.




ייחודה של התוכנית בכך שהיא מאפשרת בניית יחידות דיור במתחם בטרם פונו הדירות המיועדות להריסה וכך נמנעת בעיית מציאת פתרון דיור למפונים עד גמר הבנייה.



התוכנית מאפשרת הקמת 4 בניינים של 21 קומות בצמוד לפארק ציבורי ועוד 3 מבנים בני 9 קומות המשתלבים במרקם הבנוי הקיים ברחוב מח"ל. בסך הכל, יוקמו 406 דירות עם אפשרות לתוספת של 24 דירות, בתנאי ש-18 מהן יהיו לדיור בר השגה.



הוועדה המחוזית התנתה את הפקדת התוכנית בין השאר בחוות דעת פקיד היערות לנושא העצים הקיימים במתחם. זאת בהתאם לתיקון 89 לחוק ולרשות הניקוז בגין מוביל ניקוז שעובר במתחם, והצורך בפתרון משולב להשהיית נגר עילי ולשמירת העצים הוותיקים והגנה עליהם או העתקתם.



אדריכל התוכנית הוא דורון פנחס והחברה המנהלת - וקסמן גוברין - מטעם העירייה.



עיריית רמת השרון מקדמת בימים אלה עוד שתי תוכניות פינוי בינוי באזור זה של העיר מתוך כוונה לייצר היצע גדול של דירות איכותיות בתמהיל מגוון בלב שכונת מורשה. מטרת העירייה היא להשביח את הסביבה על ידי מתן פתרונות לצורכי הקהילה ויצירת הגירה חיובית של אוכלוסיה חדשה וצעירה לעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully