וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרבור גרופ רכשה 979 יחידות דיור בארצות הברית ב-52 מיליון דולר

שלומית צור

2.8.2010 / 13:26

הקבוצה רכשה שני נכסי נדל"ן למגורים בוושינגטון וביוסטון באמצעות כונסת הנכסים של הנכס



חברות נדל"ן ממשיכות לרכוש נכסים רבים בארה"ב המוצעים למכירה במסגרת כינוס נכסים: קבוצת הרבור גרופ השלימה בסוף השבוע שעבר רכישת שני נכסי נדל"ן למגורים בוושינגטון וביוסטון בסכום כולל של 52.5 מיליון דולר.




במסגרת העסקה הראשונה רכשה הרבור גרופ מתחם מגורים בן 696 יחידות ביוסטון, טקסס תמורת 27 מיליון דולר. הקבוצה מתכוונת להשקיע כ-1.5 מיליון דולר נוספים בשיפוץ הנכס. לדברי החברה, המחיר הממוצע ששולם ליחידה, העומד על 38 אלף דולר, נחשב לנמוך יחסית. 75% ממחירי הרכישה של הנכסים מומן על ידי הלוואות מחברת פרדי מאק.



הפרויקט, fairfield creek apartments, נרכש מחברת lnr - כונסת הנכסים של הנכס. המתחם נבנה ב-1984 ומורכב מיחידות בנות 2-4 חדרים בשטח ממוצע של 73 מ"ר על שטח כולל של 100 דונם. הפרויקט כולל 52 מבנים, 34 בניינים בני 2 קומות ו-18 בניינים בני 3 קומות. בפרויקט יש 4 ברכות שחייה שלכל אחת ספא צמוד, ארבע מכבסות, אזורי פיקניק, מסלול ריצה. לדברי החברה שיעור התפוסה במתחם עומד על 90%.



בחברה מציינים כי בעקבות השלמת העסקה מחזיקה הרבור גרופ ב-2,122 יחידות דיור בארבעה פרויקטים שונים באזור יוסטון.



במסגרת העסקה השנייה רכשה החברה בניין בן 15 קומות ובו 283 דירות מחברת בת של ברקשיר פרופרטי אדוויזורס תמורת 25.5 מיליון דולר. הרבור גרופ מתכוונת להשקיע 2.5 מיליון דולר נוספים בנכס בכדי לשפץ את המבנה מבפנים ומבחוץ ולהמשיך את תוכנית השיפוץ הנרחבת, בה החלו הבעלים הקודמים.



הבניין, ashton heights apartments, שוכן בסויטלנד, מרילנד, על הגבול שבין עיר הבירה האמריקנית ומרילנד במחוז פרינס ג'ורג'. המבנה, שאוכלס לראשונה ב-1970, שוכן על שטח של 24 דונם וכולל דירות של 4-5 חדרים בשטח ממוצע של 90 מ"ר ו-325 מקומות חנייה. הבניין מציע לדיירים שירותים בדמות בריכת שחיה, חדר כושר, שטחי משחק לילדים, מועדון, חנות נוחות, מכבסה ושירותי אבטחה. שיעור התפוסה בנכס עומד כעת על 97%. הנכס ממוקם כקילומטר וחצי ממרכז פדראלי הכולל בנייני משרדים בשטח של 250 אלף מ"ר בו שוכנים גופים ממשלתיים רבים, כגון, הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה.



הרבור גרופ פעילה במיוחד בשוק הנדל"ן בוושינגטון והיא מחזיקה בבניין מגורים נוסף של 768 דירות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully