וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרן פורטיסימו קפיטל תשקיע עד 8.5 מיליון דולר בחברת סולידו המייצרת מדפסות תלת ממד

אורה קורן

2.8.2010 / 14:13

יובל כהן, מנהל פורטיסימו: "מדפסות התלת ממד יהפכו לחלק בלתי נפרד מתהליכי תכנון מוצר"



קרן פורטיסימו קפיטל, בניהולו של יובל כהן, הודיעה היום כי חתמה על הסכם להשקעה של 6-8.5 מיליון דולר בחברת סולידו 3d מראש העין, המפתחת ומייצרת מדפסת שולחנית להדפסות תלת ממד.



סולידו (solido), שהוקמה בשנת 2000, הקימה בשנה האחרונה בסין מפעל ייצור מתקדם המאפשר לחברה להגדיל משמעותית את היקף הייצור. המדפסות המיוצרות בסין משווקות בין השאר בארה"ב, אירופה ויתר חלקי אסיה.



יובל כהן, שותף מנהל ומייסד פורטיסימו, אמר כי "סולידו מציעה פתרון מתקדם וראשון מסוגו, במחיר ואיכות המתאימים לסביבה משרדית. מדפסות התלת ממד יהפכו לחלק בלתי נפרד מתהליכי תכנון מוצר ויהיו לציוד סטנדרטי על שולחנו של כל מהנדס ומעצב".



במקביל להשקעה של פורטיסימו, הודיעה סולידו על מינויו של יובל רחמילביץ' למנכ"ל החברה. רחמילביץ' שימש בעבר כמנכ"ל ריברהד נטוורקס (שנרכשה ע"י סיסקו) ואוליב סופטוור. לדירקטוריון החברה יצורפו שלושה נציגים מטעם פורטיסימו.



עם בעלי המניות הבולטים בסולידו נמנית חברת ארגוקווסט, שנשלטת על ידי ג'ייסון ברזילי, ממייסדי ענקית המחשוב פקארד בל. בעלת אחזקות נוספת - עם אחזקה קטנה יותר - היא חברת רובוגרופ, שגם מפיצה את מוצרי סולידו לשוק החינוך.



הטכנולוגיה החדשנית של סולידו מאפשרת לייצור במהירות, בקלות ובאופן אוטומטי מודלים תלת ממדיים מפלסטיק. המודלים עשויים פלסטיק המבוסס על חומר pvc קשיח, מצופה למיניציה וגמיש.
תהליך ההפקה אינו כולל שימוש בחומרים כימיים ולכן הוא ידידותי לסביבה.



פורטיסימו קפיטל הינה קרן השקעות המתמחה בהשקעות מוטות טכנולוגיה בחברות המצויות במצבים מיוחדים, או בתקופות המחייבות מפנה עסקי ומהיר בפעילותן. הקרן מנהלת השקעות בסכום של כ-200 מיליון דולר ומשקיעה בחברות פרטיות וציבוריות שיש להן קשר לישראל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully