וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דו"חות פלאפון: מיליון לקוחות ברשת GSM

אמיתי זיו

2.8.2010 / 16:00

החברה מדווחת על יותר ממיליון מינויים ברשת החדשה, וזאת מתוך סך של 2.8 מיליון מינויים. כמו כן, פלאפון הציגה גידול בהכנסות של 6% למחזור של 1.42 מיליארד שקל

המעבר לרשת GSM משתלם לחברת פלאפון: החברה מדווחת על 1.05 מיליון מינויים ברשת החדשה, וזאת מתוך סך של 2.8 מיליון מינויים. סך הכל גייסה פלאפון 18 אלף מינויים ברבעון. המעבר לרשת GSM מגדיל את שימושי הלקוחות: לקוח ממוצע בחברה הגדיל את מספר הדקות שהוא משוחח בחודש ב-5% ל-348 דקות, וההוצאה החודשית של מנוי (ARPU) גדלה ב-4% ל-136 שקל בממוצע.

סך הכל מציגה פלאפון גידול בהכנסות של 6% למחזור של 1.42 מיליארד שקל. הרווח התפעולי של החברה צמח ב-13% ל- 352 מיליון שקל. החברה מדווחת על רווח נקי של 267 מיליון שקל, שיפור תוצאה של 15%.

בנתון ה-EBITDA, המייצג רווח תפעולי בניכוי פחת ומיסים, החברה מדווח על 511 מיליון שקל, כ- 36% מהכנסות החברה, וצמיחה בנתון של 8%.

פלאפון מוסרת כי ההכנסות שלה משירותי תוכן וערך מוסף (כולל SMS) עומדות כבר על 23% מכלל הכנסות החברה משירותים, וזאת לעומת 19% ברבעון המקביל אשתקד.

גיל שרון, מנכ"ל פלאפון, אמר היום כי "התוצאות המצוינות של פלאפון מעידות על הצלחת הרשת החדשה של פלאפון בתוך פרק זמן קצר. אנו ממשיכים את מגמת הצמיחה, תוך התמקדות ביצירת מקורות הכנסה חדשים בתחום הדאטה והתוכן. ברבעון זה שדרגנו באופן משמעותי את הרשת לתמיכה במהירויות העברת נתונים של עד Mbps21 בערוץ היורד (Download) ועד Mbps 5.6 בערוץ העולה, וכך רשת הHigh Speed GSM הינה כיום הרשת הסלולרית המהירה בישראל המעניקה לפלאפון יתרון תחרותי משמעותי על פני המתחרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully