וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטי נסע ברחבי העולם בחינם - באמצעות טוויטר

סוכנויות הידיעות

2.8.2010 / 15:51

פול סמית' צייץ כי ברצונו לטוס לניו זילנד - והגולשים סייעו לו בטרמפים, כרטיסי טיסה וסידורי לינה



רוב האנשים עובדים קשה וחוסכים כסף כדי לצאת לחופשה, אך מסתבר שאפשר גם אחרת. פול סמית' הבריטי סידר לעצמו חופשה ברחבי העולם כמעט בחינם באמצעות טוויטר, כך על פי העיתון "דיילי טלגרף". סמית', 34, הגה את הרעיון כאשר היה מדוכא עם שובו מחופשה בניו יורק. הוא החליט שברצונו להגיע לאיי קמפבל הסמוכים לניו זילנד בתוך 30 יום, ופירסם את מטרותיו בטוויטר, מתוך תקווה שהגולשים יעזרו לו להגיע ליעד הנכסף.




בתחילה, לא עוררו הטוויטים של סמית' הרבה עניין, אולם נקודת המפנה חלה כאשר השחקן והבלוגר סטיבן פריי קרא על סמית' ופירסם את הסיפור בחשבון הטוויטר שלו, שאחריו עוקבים 1.6 מיליון איש. הגולשת ליאן נתנה לסמית' כרטיס למעבורת מניוקאסל לאמסטרדם, אחר כך הוא קיבל משני גולשי טוויטר צרפתים כרטיס רכבת לפאריס ולינה באכסניה, מגולשת גרמניה קיבל טרמפ לפרנקפורט, גולש אחר איפשר לסמית' לטוס מפרנקפורט לניו יורק באמצעות נקודות נוסע מתמיד שתרם לו, וכן הלאה.



סמית' גם נהנה בדרכו לניו זילנד. כשהיה בניו יורק התארח בתוכנית "גוד מורנינג אמריקה" ומאוחר יותר חגג במסיבה עם הכוכבות ליב טיילר, ג'סיקה אלבה ואווה מנדס. סמית', שכתב ספר על הרפתקאותיו, בשם "טוויצ'הייקר" (שילוב של המילים "טוויטר" ו"טרמפיסט"), אמר כי הטיול מסביב לעולם פקח את עיניו. "אנשים עשו מעל ומעבר כדי לעזור לי, והטיול הוכיח לי שיש הרבה טוב בעולם", אמר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully