וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריינסטרום תנסה לגייס מיליוני דולרים בישראל להשלמת הניסויים הקליניים ל-ALS

מיכאל רוכוורגר

2.8.2010 / 18:49

את המהלך מוביל פועלים אי.בי.אי חיתום- במידה ותתחיל להסחר בישראל תכנס למדד הביומד



חברת הביומד בריינסטורם, הנסחרת בבורסת ניו יורק, לפי שווי של כ-22 מיליון דולר ומפתחת טיפול בתאי גזע בוגרים למחלות ניוון עצביות, מתכוונת לגייס הון בישראל של כמה מיליוני דולרים שיאפשרו לה את המשך ההשקעות במחקר, כך נודע ל-themarker.



את המהלך מוביל פועלים אי.בי.אי חיתום, בניהולו של ארז גולדשמידט. עדיין לא ברור כיצד יתבצע הגיוס בפועל, כשהחלופות העומדות על הפרק הינן הנפקה בתל אביב של בריינסטרום ובכך הפיכתה לחברה דואלית, או הנפקה של חברה הבת ויציקת הפעילות של בריינסטרום לתוך חברה ציבורית בישראל.



מלבד גיוס הון להמשך ההשקעות, במידה ובריינסטרום תתחיל להיסחר גם בתל אביב, היא תוכל להיכנס בעתיד למדד הביומד (שכן החברה בתנאי הסף המינימליים הכוללים בין השאר הון עצמי של 50 מיליון שקל, אחזקות הציבור בשיעור של 25% ועוד).



בריינסטרום מצויה בשליטת איש העסקים החרדי חיים ליבוביץ (שותפו של ג'קי בן זקן, חיים נניקשווילי וחברת מנופים ברישיון לחיפושי הגז והנפט מד אשדוד). החברה תחל בקרוב, בכפוף לאישורי משרד הבריאות, בניסויים בחולי als - ניוון שרירים סופני - אשר יבוצעו בישראל במסגרת שיתוף פעולה עם בית החולים הדסה עין כרם.



הצלחה בניסויים תפתח בפני החברה שוק של מאות מיליוני דולרים בשנה, שכן נכון להיום אין כל תרופה או טיפול למחלה הגורמת למוות בתוך 3-5 שנים בממוצע מרגע הופעת הסימפטומים הראשונים.



לאחר השלמת הניסויים ב-als מתכוונת החברה להתאים את הטיפול גם לחולים במחלות ניוון עצביות נוספות דוגמת פרקינסון.



טיפולה של בריינסטורם מבוסס על שאיבת מוח עצם מהחולה עצמו, בידוד תאי הגזע מתוכו ולאחר מכן ביצוע חלוקה וריבוי של התאים במעבדות החברה על מנת להשתילם מחדש בגוף החולה.



למהלך שלקראת גיוס ההון בבורסה קדם מסע גיוס פרטי במהלכו גויסו במהלך 2009 ו-2010 כ-3 מיליון דולר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully