וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קיבוץ-וויל: יטבתה הקימה בפייסבוק משחק עם מחלבה וחיי קיבוץ וירטואליים

מאת גוני נוי

3.8.2010 / 7:01

המשחק, שפותח בהשקעה של מיליון שקל, צבר 2,000 מעריצים בתוך יממה. המשתתפים המצטיינים, שיצליחו לייצר כמה שיותר משקאות חלב, יזכו בפרסים



>> משחק מחבואים עם פרות המשק, הוצאתן ליום כיף או לביקור בספא הם רק כמה מהפעולות שנדרשים לבצע הגולשים במשחק נושא הפרסים החדש שהשיקה השבוע מחלבת יטבתה בפייסבוק, בהשקעה של כמיליון שקל.

המשחק, שעלה לאוויר ביום ראשון, צבר 2,000 מעריצים ביממה הראשונה לפעילותו. ביטבתה אומרים כי הפרסים שיחולקו במשחק הם משקאות חלב, שיישלחו מדי שבועיים לבתיהם של המשתתפים שצברו את מספר הנקודות הרב ביותר וייצרו את כמות המשקאות הגדולה ביותר במשחק באותה התקופה.



ביישום הצבעוני, שמזכיר את המשחק הפופולרי פארמוויל של חברת זינגה, יש שלושה שלבים: רפת, מכון חליבה ומחלבה, שבכל אחד חמישה משחקונים הומוריסטיים. המשתתפים במשחק נדרשים לייצר כמה שיותר משקאות חלב של החברה ולהוביל אותם באמצעות משאיות לכל חלקי המדינה. במקביל הם צריכים להקפיד גם על ניהול חיי חברה פעילים כחברי קיבוץ, תוך ביקור בבריכה, במועדון ובחדר האוכל.



למרות הפופולריות החדשה בפייסבוק, נראה כי חברי הקיבוץ המקוריים עדיין לא התאקלמו בסביבה המקוונת החדשה שמזמינה גולשים ליהפך לחברי קיבוץ. "מה זה קיבוץ וירטואלי?" תהה אחד החברים הוותיקים כשנשאל על המשחק. חבר קיבוץ אחר דווקא התגאה ב-500 החברים שבחשבון הפייסבוק שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully