וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסמסים מהשטח: דובר צה"ל יעדכן את הציבור עם הודעות טקסט היישר לסלולרי

מאת עדי דברת-מזריץ

3.8.2010 / 7:01

בלעדי השירות החדש יחל כפיילוט בקרב חיילים המחזיקים במכשירים של מירס ובהמשך יורחב לכל חברות הסלולר. אבי בניהו: "הציבור הוא בעל המניות של צה"ל. מחובתנו לדווח לו מה אנו עושים עם כספו וילדיו"



>> חטיבת דובר צה"ל תפתח בימים הקרובים פיילוט לשירות עדכונים סלולרי, שבמסגרתו יישלחו הודעות טקסט על פעולות צה"ל לטלפונים סלולרים של אזרחים מעוניינים - כך נודע ל-themarker.

המידע שיוצע בשירות יהיה נרחב ויכלול בין היתר עדכונים על ירי טילים, פעולות צה"ל בחו"ל ומינויים חדשים בצבא. בשלב הראשון ימומן השירות על ידי צה"ל.



הפיילוט ייערך בקרב עשרות אלפי חיילי צה"ל המחזיקים במכשירים סלולריים של חברת מירס ובעוד כמה חודשים יציע צה"ל את שיתוף הפעולה למנויי כל חברות הסלולר. מנויי חברות הסלולר יצטרכו, ככל הנראה, לאשר כי הם מעוניינים לקבל את ההודעות ועד כה לא הוחלט אם קבלת ההודעות תחויב בתשלום.



יוזם השירות החדש הוא דובר צה"ל, תא"ל אבי בניהו, שמאמין כי יש להתייחס לצה"ל כחברת תוכן המחזיקה במידע שמעניין ציבור רחב. בדובר צה"ל מאמינים כי השירות יחזק את הקשר הישיר בין צה"ל לציבור ובמקרים רבים שנוגעים לידיעות שוטפות על הצבא, השירות ייתר את הצורך של הציבור בכלי התקשורת.



בניהו אישר את הידיעה ומסר כי מדובר בפיילוט ראשוני. "אנחנו צריכים לזכור שהציבור בישראל הוא בעל המניות של צה"ל. מחובתנו לדווח לו באופן יזום ואמין מה אנחנו עושים עם הכסף שלו והילדים שלו. אנחנו כל הזמן מחפשים דרכים לעשות את זה מבלי לפגוע כמובן בביטחון שדה", אמר בניהו.



לדברי בכירים בדובר צה"ל, צה"ל ישמור ככל האפשר על כבודם של כלי התקשורת, למרות היוזמה החדשה. הבכירים אומרים כי השירות הוא המשך של המגמה של צה"ל להשתמש בפלטפורמות מדיה מגוונות כדי להגיע ישירות אל הציבור הרחב.



כחלק מהמגמה חטיבת דובר צה"ל החלה באחרונה להפיץ איגרת מידע חודשית (ניוזלטר) למובילי דעת קהל בישראל ובעולם בעברית ובאנגלית. בנוסף, דובר צה"ל פועל בזירה האינטרנטית באופן רשמי מזה כשנה ומפעיל את פרופיל צה"ל בטוויטר, עמוד בפייסבוק וערוץ ביוטיוב. הפעילות שירתה את הצבא בתקופת מבצעי החילוץ בהאיטי ובניסיונות ההתמודדות עם הביקורת שהוטחה בצה"ל ברשת בפרשת המשט לעזה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully