וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם איגוד השיווק מתגייס למען המשך כהונתו של צביקה ליבליך בערוץ 24

אופיר בר-זהר

3.8.2010 / 7:01



>> מנכ"ל איגוד השיווק, תלמה בירו, פנתה ליו"ר מועצת הכבלים והלוויין, ניצן חן, וביקשה ממנו לנמק מדוע צביקה ליבליך לא יוכל להמשיך לכהן בתפקידו כמנכ"ל ערוץ 24 לצד תפקידו כסמנכ"ל בזכיינית ערוץ 2 קשת. גם איגוד חברות הפרסום התגייס באחרונה למען השארתו של ליבליך בתפקיד.

בירו כתבה כי "מאז קנתה קשת את ערוץ 24, העמידה בראשו את ליבליך והשביחה את תכניו וצביונו, הערוץ מהווה בעבורנו אופציה ראויה לפרסום ופלטפורמה אפקטיבית. אנו מוצאים בו קהל מפולח ומבודל ומקצים לפרסום בו נתח ממוצע של 10%. מכאן נובע ענייננו המובהק בערוץ ובניהולו".



לדברי בירו, "הפכנו והפכנו בכובד ראש בטענת ניגוד האינטרסים, בדקנו והתייעצנו ולא מצאנו כל בסיס לקיומה". בירו פנתה לחן וסיכמה כי "הדחת מנכ"ל של ערוץ מסחרי בישראל היא נושא כבד וחמור בעינינו, נושא שעלול להשליך ישירות על המשך הצלחת הערוץ, וכפועל ישיר על תקציבי השיווק והפרסום שלנו. אנו קוראים לך לנמק בפנינו מהם השיקולים המקצועיים שהביאוך להחלטת ההדחה, ומהם אותם אינטרסים מנוגדים שזיהית".



חן השיב לפנייה כי "אין עוררין כי לליבליך היתה תרומה לערוץ 24. יחד עם זאת, ניגוד העניינים הוא אינהרנטי ודי בחשש סביר לקיומו על מנת שיתקיים. הוראות הרישיון אוסרות בצורה מפורשת על המנכ"ל לעסוק בכל עיסוק העלול להעמידו במצב של ניגוד עניינים. המועצה סברה כי כפל התפקידים שאותם ממלא ליבליך עלול להעמידו במצב של ניגוד עניינים".



חן הוסיף כי "החלטות המועצה מטבען אינן תמיד לרוחם של כל הגורמים הקיימים בשוק, ובייחוד אלה שיש להם עניין מובהק בערוץ ובניהולו. המועצה שמה לנגד עיניה שיקולים ציבוריים שאינם בהכרח עולים בקנה אחד עם השיקולים המנחים גורמים אחרים בשוק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully