וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עוזר: קשת נלחמת בנו תוך הפצת שמועות לא נכונות

מאת אופיר בר-זהר

3.8.2010 / 7:01

מנכ"ל HOT מגיב לראשונה על הורדת ערוץ ביפ במכתב לעובדים: "ערוץ הקומדיות משנה את פניו - והוא רק ישתפר"



>> מנכ"ל hot, הרצל עוזר, שלח אתמול מכתב לעובדי החברה שבו התייחסות פומבית ראשונה שלו לירידת ערוץ ביפ והחלפתו בקומדי סנטרל. במכתב, שהגיע לידי themarker, מצהיר עוזר כי הערוץ שיחליף את ביפ יהיה טוב ממנו ותוקף את קשת, הבעלים של ביפ, על כך שהיא נלחמת בהחלטה. מקשת לא נמסרה תגובה.

עוזר כתב כי "בימים האחרונים עסקה התקשורת רבות בנושא עליית ערוץ קומדי סנטרל, שיחליף את ערוץ ביפ החל בינואר 2011. לצערנו, מנסים לייחס ל-hot שיקולים לא ענייניים בנושא. אני מצר על כך שקבלן משנה שלנו, שקיבל בעבור הפקת הערוץ מיליוני שקלים כל שנה, לא מכבד את החלטת החברה, ובוחר להילחם בה תוך הפצת שמועות על פגיעה כביכול ביצירה הישראלית, וזאת, כאשר בדיוק ההפך הוא הנכון.



"כפי שכולנו יודעים, hot היא חברת התוכן הגדולה בישראל, והיא משדרת את תכניה בכ-160 ערוצים. חלק מהערוצים מופקים בעבורנו על ידי גופים חיצוניים, ובהם ערוץ 6 (הקומדיות), שהופק בעבורנו בשנים האחרונות על ידי ביפ. ערוצים אלה ממומנים במלואם על ידי hot ומיועדים ללקוחותינו".



לדברי עוזר, באחרונה הוחלט ב-hot "לשפר את פני הערוץ" באמצעות חיזוק הפקות המקור ושדרוג תוכני הרכש. "ברצוני להדגיש כי ערוץ הקומדיות לא יורד מהמסך, אלא רק משנה את פניו, והוא רק ישתפר", כתב עוזר. "אנו נציג ערוץ ישראלי חדש, שישלב מותג בינלאומי ידוע יחד עם הפקות מקור בהיקפים גדולים. בקרוב ניווכח כולנו, כי מדובר בשיפור ובחידוש משמעותיים".



עוזר כתב כי hot התקשרה לטווח ארוך עם חברת ויאקום, בעלי קומדי סנטרל, וכי ערוץ הקומדיות שלה במתכונתו החדשה בהפקת ענני תקשורת יכלול סדרות רכש מובילות לצד הפקות מקור.



"הפקות המקור יהיו מהשורה הראשונה", כתב עוזר. "כוונתנו למנף את כל העוצמות שלנו, ולהעמיד הפקות מקור משובחות, בתקציב שאינו קטן מהנוכחי. הפקות המקור יופקו על ידי מפיקים חיצוניים ולא בתוך הערוץ, ובכך תינתן הזדמנות גדולה יותר לכלל היוצרים והמפיקים הישראלים. במסגרת זאת, יציע הערוץ הפקות מקור בפורמטים של קומדי סנטרל, כמו גם פורמטים ישראליים מקוריים, פרי פיתוחו של הערוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully