וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גינקו, בעלת השליטה בזרח, תגייס כ-34 מיליון שקל מהציבור במניות ואופציות

ואדים סבידרסקי

3.8.2010 / 10:05

הקבוצה מתכננת שני קידוחים יבשתיים ב"לובה" ו"שחר" בעלות כוללת של 15 מיליון דולר



החברה הפרטית גינקו חיפושי נפט, בעלת השליטה בשותף הכללי של זרח חיפושי נפט, פירסמה טיוטת תשקיף של הנפקה ראשונה לציבור לגיוס מיידי של כ-34 מיליון שקל. מדובר בהנפקה ראשונה לציבור, כלומר החברה תהפוך להיות ציבורית. גיוס ההון מיועד להשקעה בתוכנית החיפושים והקידוחים של החברה הכוללת שני קידוחים יבשתיים ב"לובה" וב"שחר" וביצוע סקר סיסמי ימי ב"גוליבר" וסקר סייסמי יבשתי באורלי".



הנפקת גינקו תכלול 85 אלף יחידות במכרז במחיר של 400 שקל ליחידה, הכוללת 4,000 מניות במחיר 0.1 שקל. כמו כן, כוללת ההנפקה כתבי אופציה משלוש סדרות ללא תמורה: 1,000 כתבי אופציה לשנה עם מחיר מימוש של 0.08 שקל, 1,000 כתבי אופציה לשנתיים עם מחיר מימוש של 0.2 שקל ו-8,000 כתבי אופציה לארבע שנים עם מחיר מימוש של 0.6 שקל. על פי הערכות החברה, מימוש מלא של כתבי האופציות עשוי להכניס לחברה בעתיד כ-432 מיליון שקל.



יאיר קרני, יו"ר דירקטוריון החברה, התחייב להזמין בהנפקה ב-1.8 מיליון שקל לפחות. רמי קרמין, מנכ"ל החברה, התחייב להזמין בהנפקה בסכום של מיליון שקל לפחות. את קונסורציום החתמים מובילים מיטב הנפקות ורוסריו.



קבוצת גינקו מתכננת שני קידוחים יבשתיים: ברשיון "לובה" בעלות של כ-8 מיליון דולר, שצפוי להתבצע עוד השנה. הקידוח, שנמצא בבקע ים המלח בעומק של 400 מטר מתחת לפני הים, מתוכנן לעומק של 3.4 ק"מ. קידוח נוסף בעלות של 7 מיליון דולר ברשיון "שחר" מתוכנן להתבצע בשנת 2011. בנוסף, נערכת הקבוצה להפקת נפט באמונה, קידוחי צוק תמרור וחלמיש - בחלקן עם חברות מקבוצת תשובה, אבנר ודלק קידוחים בהיקף של כ-370 חביות ביום.



תוכנית החיפושים של החברה כוללת גם ביצוע סקר סייסמי ימי בשטח ההיתר המוקדם "גוליבר", בעלות כוללת (כולל חלקה של זרח) של 3-6 מיליון דולר. הסקר מתוכנן להתבצע באמצעות המכון הגיאופיזי במהלך 2011. כמו כן, מתוכנן להתבצע סקר סייסמי יבשתי ברשיון "אורלי" עוד השנה.



בסוף 2006 יזמה גינקו את הנפקת שותפות הנפט והגז זרח וכיום היא מחזיקה כ-5% מיחידות השותפות. בנוסף, זכאית גינקו לתמלוגי על בשיעור של 12.5% מהכנסות זרח ממכירת נפט וגז, הכולל את קידוחי צוק תמרור, 10% ברישיון מאיה ו-12.5% ברישיון צורים.



נכסי הנפט של קבוצת גינקו כוללים כיום 6 רשיונות יבשתיים והיתר מוקדם עם זכות קדימה בים, חלקם בשותפות ובבעלות זרח בשטח כולל של כ-1.9 מיליון דונם. לגינקו שני רשיונות בלעדיים עם אחזקה של 100% ב"לובה", המשתרע על שטח של כ-150 אלף דונם ו"שחר" שעל פני שטח של כ-389 אלף דונם, הנמצאים לאורך ים המלח.



בנוסף, מחזיקה החברה בשותפות שווה עם זרח מחצית מרשיון "אורלי" על פני שטח של כ-102 אלף דונם ומחצית מהיתר מוקדם עם זכות קדימה ב"גוליבר", רצועה ימית לאורך ת"א חיפה (כ-509 אלף דונם). ברישיונות אלו, שיעור תמלוג העל של גינקו הינו 10% בנוסף לאחזקה הישירה ברשיונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully