וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פייסבוק עקפה את גוגל: הרשת החברתית היא חברת ההיי-טק שהכי טוב לעבוד בה

סוכנויות הידיעות

3.8.2010 / 11:01

ביקורות עובדים בפייסבוק: "האנשים כאן מבריקים וצנועים; המהנדסים זוכים להמון אמון ואחריות"



פייסבוק, הרשת החברתית הגדולה בעולם, עקפה את גוגל בדרך לתואר החברה שהכי טוב לעבוד בה בעולם ההיי טק - כך עולה מדירוג 25 מקומות העבודה הטובים בעולם ההיי טק שפירסם הבלוג ביזנס אינסיידר, אשר התבסס על ביקורות עובדים באתר glassdor.com.







הדירוג של ביזנס אינסיידר התבסס על ביקורות ב-glassdoor, בו יכולים עובדים לדרג את מקום העבודה שלהם ואת מנכ"ל החברה, והעלה כי עובדי פייסבוק היו מרוצים בהרבה ממקום העבודה שלהם לעומת חברות אחרות. גם בדירוג שהתפרסם שנה קודם לכן, ציינו עורכי האתר, היו עובדי פייסבוק מרוצים יותר מאשר עובדי גוגל, אך בשל היעדר מספיק קולות הוכתרה גוגל כמנצחת של השנה שעברה.



"האנשים כאן מבריקים וצנועים, ויוצרים סביבה בה כולם משתפים פעולה ליצירה של דברים חדשים מדהימים. גם שיטת הניהול נהדרת - הרבה חופש מוענק למהנדסים לעבוד על מה שמעניין אותם, לקבל החלטות חשובות. המהנדסים זוכים להמון אמון ואחריות", כתב אחד מעובדי פייסבוק ב-glassdoor.



גוגל הגיעה למקום השני, כאשר רוב הביקורות השליליות של עובדים על החברה נגעו להנהלת הביניים שלה, שלטענת עובדים אחדים הועסקו בשנותיה המוקדמות של ענקית האינטרנט וכיום מונעים קידום מעובדים צעירים. "אין אוסף גדול יותר של מהנדסים מוכשרים בעולם. הטבות מצוינות, אוכל חינם מעולה ונאומים מדהימים ממרצים מבקרים", כתב אחד מעובדי גוגל. עם זאת, עובד אחר כתב כי "ההנהלה היא אחת מהגרועות בעולם. לרוב עובדי גוגל אין אפשרות לפתח קריירה, ולכן האנשים הטובים ביותר עוזבים את החברה בקצב הולך וגובר".



חברות נוספות שדורגו ברשימה של ביזנס אינסיידר הן אדובי, שדורגה במקום השלישי למרות חששותיהם של העובדים כי החברה דואגת יותר למצבה מנייתה בוול סטריט מאשר להם, חברת שירותי הטכנולוגיה mitre במקום הרביעי ואפל במקום החמישי, עם דירוג יוצא דופן של 98% למנכ"ל החברה סטיב ג'ובס. מיקרוסופט דורגה במקום ה-12 ואינטל במקום ה-18 לאחר שביקורות שליליות של עובדים שקיבלו מענקי אופציות וחששו מפני ירידה במניית החברה הורידו לה את הציון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully