וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדיקל קומפרישין מתחרה באוונטיס: 3 מרכזים נוספים בארה"ב אימצו את הטיפול שפיתחה למניעת כרישי דם

ואדים סבידרסקי

3.8.2010 / 12:05

הנהלת החברה: הטיפול במכשיר שלנו יחליף את הטיפול התרופתי ב-25% מהמקרים במרכזים הרפואיים



שלושה מרכזים רפואיים נוספים בארה"ב החלו להשתמש ביולי במכשיר למניעת כרישי דם שפיתחה חברת . 3 המרכזים התווספו לכ-20 מרכזים אמריקאים שכבר משתמשים בטכנולוגיה של החברה. מתחילת השנה החברה דיווחה על חדירה ל-16 מרכזים רפואיים חדשים.



מדיקל קומפרישין היא חברה ציבורית שמניותיה נסחרות בתל אביב לפי שווי של כ-115 מיליון שקל ונכללות במדד הביומד.



במרכזים החדשים בוירג'יניה ובאייווה בחרו להשתמש במכשיר ה-activecare+s.f.t שפיתחה החברה כפתרון למניעת קרישי דם במערכת הורידית העמוקה (dvt) בניתוחים אורטופדיים. במדיקל קומפרישין מעריכים כי כבר בשנה הראשונה יהיה נתח השוק של המוצר כ-25%.



הטיפול של מדיקל קומפרישין נועד להחליף את הטיפול התרופתי המקובל כיום. מהחברה נמסר כי המכשיר מתחרה בתרופה lovanox (שעלות הטיפול בה 300-700 דולר) של ענקית הפרמצבטיקה אוונטיס. פוטנציאל המכירות הטמון בתחום זה מוערך בכ-1.5 מיליארד דולר בכל שנה.



מדיקל מחזיקה באישור ממינהל המזון והתרופות האמריקאי, fda, לשיווק ומכירה של מוצריה בארה"ב. כן יש לחברה אישור מה-ce לשיווק ומכירת מוצריה באירופה.



עדי דגן, מנכ"ל מדיקל קומפרישין סיסטם: "ההתעניינות הגוברת בפתרון שלנו מאפשרת לנו להעמיק חדירתנו בארה"ב, ולהיכנס למרכזים רפואיים חדשים מדי חודש. אנו עדים למגמה בה הרופאים מעדיפים שימוש ב-activecare+sft, על פני שימוש בתרופות אחרות ומאמינים כי המגמה תמשיך להתרחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully