וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במריל לינץ' מרוצים מבזק: מותירים המלצת "קנייה" עם מחיר יעד של 10.6 שקל למניה

ואדים סבידרסקי

3.8.2010 / 12:41

חיים ישראל ממריל: "אנו צופים כי בזק תגיע ל-18% תשואת דיבידנד ב-2011 ותשאיר מאחור את סלקום ופרטנר"



מרוצים מדו"חות חברת תקשורת אשר פורסמו אתמול ומותירים המלצת "קנייה" ומחיר יעד של 10.6 שקל למניה. האנליסטים מציינים כי הם אופטימיים מאוד לגבי הביצועים העסקיים של החברה. הצפי הוא לגידול בתשואת הדיבידנד ל-18% בשנת 2011. בבנק ההשקעות מציינים כי המתחרות הסלולריות, ו, אינן צפויות להתקרב לתשואת דיבידנד דומה - הפרמטר העיקרי לו ישנה הצדקה בהשקעה בחברות תקשורת הפועלות בישראל.



חיים ישראל ממריל לינץ' מרוצה כתמיד מבזק: "עוד רבעון מוצלח לבזק. והעתיד טוב יותר כבר באופק. בזק מספקת את הסחורה, בין היתר, הודות לביצועים הטובים של פלאפון. התוצאות המעולות של הרבעון האחרון, בשיפור בכל הפרמטרים ותחומי הפעילות, מאששות את ההערכה שלנו כי בזק היא מניה רווחית ביותר".

במריל לינץ' צופים עלייה חדה בתשואות ב-2010 ומעלים את התחזית לרווח למניה בשנת 2010 ב-3 אגורות, בעיקר הודות לשינויים התפעוליים והקיצוץ בהוצאות בעקבות המעבר ל-ngn ובכלל זה מכירת נדל"ן ומתגים. יתרה מכך, בבנק מצביעים על העובדה שהרגולציה הישראלית בתחום הטלקומוניקציה כבר איננה סלחנית כבעבר, דבר העשוי לתת לבזק רוח גבית על חשבון המתחרות סלקום ופרטנר.



אתמול, פירסמה בזק, את תוצאותיה הכספיות לרבעון השני של 2010 ושוב היכתה את תחזיות האנליסטים. בשורת ההכנסות רשמה כ-2.98 מיליארד שקל (הקבוצה כולה), גידול של 3.8%, אך הרווח התפעולי של הקבוצה צמח ב-21% לנתון של 990 מיליון שקל. הרווח הנקי הסתכם ב-638 מיליון שקל, גידול של 17.9% מהתוצאה ברבעון המקביל אשתקד. בהתאם למדיניות החברה לחלוקה חצי שנתית של כל הרווחים, בזק תחלק דיבידנד של 1.2 מיליארד שקל (0.48 שקל למניה).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully