וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיורא נפתלי שמכר את רשת קופי בין תובע 590 אלף שקל מהרוכשים - להמחאות אין כיסוי

הילה רז

3.8.2010 / 19:07

חשבונה של סיטי פוד הוכרז כחשבון מוגבל ועל כן לא כובדו ההמחאות



איש העסקים גיורא נפתלי שמכר את חלקו ברשת בתי הקפה קופי בין לפני כשנתיים תובע כ-590 אלף שקל מרוכשי הרשת, חברת סיטי פוד ניהול רשתות ובעלי המניות בה דני הרשקוביץ, דן וורנר ואברהם קמינסקי. לטענת נפתלי הנתבעים התחייבו לשלם לו סכומי כסף במסגרת הסכם המכר של רשת בתי הקפה אך לסדרת המחאות שמסרו לו חוללה בשל העדר כיסוי מספיק ולאחר שחשבונה של סיטי פוד הוכרז כחשבון מוגבל.



במקביל הגיש נפתלי בקשה להטלת עיקולים זמניים על חשבונות הבנק, נכסי מקרקעין וחברות שבשליטת הנתבעים. לטענת נפתלי באמצעות עו"ד איתן לירז ואיתן הרוש הוא הגיש את בקשת העיקול לאור סדרת פעולות אותם מבצעים הנתבעים ככל הנראה במטרה להבריח את נכסיהם. חקירות כלכליות שביצע נפתלי מגלות לגרסתו כי חלק מהנתבעים מבצעים שורת פעולות הנעדרות כל היגיון כלכלי וניתן להסבירן רק כהברחת נכסים.




בבקשת העיקול כותב נפתלי, כי "על אף שוורנר הציג עצמו בעבר כאיש עסקים עתיר נכסים ברחבי העולם, באופן תמוה כלל הנכסים הרשומים על שמו משועבדים או ממושכנים לטובת צדדים שלישיים בהיקפי חוב גבוהים, כאשר חלק מהעסקות במסגרתן נרשמו השעבודים נערכו לאחרונה". נפתלי מביא כדוגמא שתי דירות מאוחדות בהן מתגורר ורנר בגבעת אנדרומדה ביפו הרשומות על שם בניו. וילה בסביון נרשמה על שם צד שלישי במאי השנה. על חלקו של ורנר בנכס מקרקעין המשתרע על 4.5 דונם בהוד השרון נרשמה הערת אזהרה לטובת יוסי אמודאי, שותף עסקי של ורנר. שתי דירות בגבעתיים רשומות על שם רעייתו ושני מגרשים ביבנה רשומים על שם בניו. "לעומת זאת, על שמו של ורנר, איש עסקים עתיר ממון, לא רשומים נכסים כל שהם", הוסיף נפתלי.



עו"ד אהוד גינדס המייצג את דני ורנר, מסר כי "החובות של קופי בין נובעים מהתקופה בה החברה היתה בבעלותו של גיורא נפתלי וההסכם שלפיו קופי בין נמכרה לדני ורנר לא מומש על ידי המוכרים וכלל מצגים מטעים שגיורא נפתלי ערב להם. מרשי עומד להגיש כתב הגנה ותביעה שכנגד בנוסף. הטענות בעניין הברחת נכסים הינן מופרכות. דני ורנר השקיע מיליוני שקלים בחברה והטענות המלוות בפרסום שלילי בעיתונות נועדו אך ורק להפעיל עליו לחץ לא הגון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully