וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'נרל מוטורס ופורד דיווחו על מכירות נמוכות מהצפוי ביולי

סוכנויות הידיעות

3.8.2010 / 20:44

זינוק של 75% במכירות יצרנית מכוניות היוקרה פורשה; ירידה במכירות הונדה היפנית



ו, שתי יצרניות המכוניות הגדולות בארה"ב, דיווחו היום על מכירות נמוכות מהצפוי בחודש יולי. ג'נרל מוטורס דיווחה היום על גידול של 5.4% במכירותיה ביולי לעומת החודש הקודם ל-199 אלף כלי רכב. לעומת יולי 2009 כאשר החברה יצאה מהליכי פשיטת רגל - זינקו מכירות החברה בארה"ב ב-24.6%.



בניכוי ימי מכירות עודפים שנרשמו בחודש יולי השנה לעומת החודש המקביל בשנה שעברה, צמחו מכירות gm ב-1.5% - פחות מתחזיות האנליסטים לגידול של 10% במכירות. החברה ציינה כי זה החודש העשירי ברציפות בו נרשמה צמיחה במכירות מותגי gm וכי מכירות דגמי קדילק וביואיק יותר מהוכפלו ביולי לעומת החודש המקביל בשנה הקודמת.




פורד, יצרנית המכוניות השנייה בגודלה בארה"ב אחרי ג'נרל מוטורס, מסרה כי מכירותיה בארה"ב צמחו ב-3.1% בחודש שעבר ל-170 אלף כלי רכב. בקיזוז ימי מכירות עודפים שנרשמו ביולי 2009 נרשמה ירידה של 0.7% במכירות פורד - לעומת תחזית האנליסטים לצמיחה של 10% במכירות.



קרייזלר, יצרנית המכוניות השלישית בגודלה בארה"ב, רשמה צמיחה של 5% במכירותיה בחודש שעבר לעומת חודש יולי 2009 ל-93 אלף כלי רכב - עלייה חודשית רביעית ברציפות במכירות לעומת החודש המקביל.



בקרב יצרניות מכוניות היוקרה, פורשה דיווחה על זינוק של 75% במכירותיה בארה"ב בחודש ביולי ל-2,700 כלי רכב - המכירות החודשיות הגבוהות ביותר זה שנתיים. דיימלר מסרה כי מכירותיה בארה"ב גדלו בחודש שעבר ב-5.5% ל-19 אלף יחידות.



הגרמנית, יצרנית המכוניות הגדולה באירופה, רשמה עלייה של 16% במכירותיה בארה"ב בחודש יולי ל-24 אלף כלי רכב. יונדאי הדרום קוריאנית רשמה זינוק של 18.8% במכירותיה בארה"ב ביולי ל-54 אלף כלי רכב, והונדה היפנית רשמה ירידה של 2% במכירותיה בארה"ב ביולי ל-112 אלף כלי רכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully