וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצרים

TheMarker

4.8.2010 / 6:48



מישל אוחיון מצרף עורכי דין >> משרד עוה"ד מישל אוחיון ושות', המתמחה בחברות, ני"ע ושוק ההון, מצרף שלושה עורכי דין חדשים: עו"ד מיכל גרינפלד, שתעסוק בתחום השקעות, מיזוגים ורכישות; עו"ד ליאת אדיב, שתעסוק בליטיגציה בתחום חברות ני"ע; ועו"ד מיכאל קרן, שיעסוק בליווי שוטף של חברות ציבוריות ופרטיות בהיבטים של חברות וני"ע.

מרשות ההגבלים למשרד יובל לוי >> עו"ד אורי ברעם, 43, עובר מהרשות להגבלים עסקיים למשרד פרופ' יובל לוי ושות'. ברעם יצטרף למחלקת הליטיגציה במשרד ויתמקד בתחום ההגבלים העסקיים והליטיגציה המסחרית.



משרד טויסטר מתרחב >> משרד עו"ד עפר טויסטר מצרף לשורותיו את עו"ד שרון קרני-כהן, המתמחה בדיני איכות סביבה, תכנון ובנייה ובהפקעות. עם כניסתה של קרני-כהן, ימנה המשרד ארבעה עורכי דין. משרד טויסטר הוא משרד בוטיק העוסק בתכנון ובנייה.



יועץ משפטי חדש לאיגוד לשכות המסחר >> עו"ד שלומי לויה, 35, מונה על ידי נשיא איגוד לשכות המסחר, עו"ד אוריאל לין, לתפקיד היועץ המשפטי של איגוד לשכות המסחר. עד כה שימש לויה יועץ משפטי בלשכת המסחר.



הציוצים בטוויטר נהפכו לספר >> עו"ד משה מרדלר ממשרד עו"ד זיו לב ושות' ייצג שני יזמים הישראלים, יעקב שווירץ ועשהאל כהנא, בהקמת אתר tweetbookz, המאפשר למשתמשי טוויטר לקבץ את ההודעות הנשלחות על ידם באמצעות אתר טוויטר לספר מודפס.



ליאור נרקיס עושה עסקות >> עו"ד עידו חיטמן ממשרד יגאל ארנון ושות' ייצג את הזמר ליאור נרקיס בשתי עסקות שחתם באמצעות חברת ההפקות שלו, ל.נרקיס הפקות, בשווי מוערך של יותר ממיליון שקל. הסכם אחד נחתם עם חברת פליי רקורדס שיווק והפצה להפצה פיסית של התקליט "ערב טוב לך", והסכם השני עם חברת יוניסל להפצה דיגיטלית של יצירותיו בין היתר בסלולרי.



מחלקה חדשה נגד מכרזים תפורים >> משרד עורכי הדין ד"ר רן מובשוביץ ושות' פותח מחלקה ייעודית שתנהל מאבקים משפטיים בשם עובדי שירות המדינה והמגזר הציבורי, שטוענים כי המכרז אליו ניגשו היה תפור מראש. בראש המחלקה יעמוד עו"ד מיקי חובל.



עורכי דין חדשים במשרד בר צבי >> משרד עורכי הדין בר צבי בן דב, המתמחה במחירי העברה וליווי יזמים, צירף לשורותיו את עורכי הדין דן זיידמן ותמיר שאגל, שסיימו בהצלחה את מבחני לשכת עורכי הדין.



זה הקטן גדול יהיה >> משרד עורכי הדין אפרים קטן ויינשטיין מצרף לשורותיו את עורכת הדין יפעת עוז, שתעסוק בתחום ההיי-טק, הקניין רוחני וסימני המסחר. המשרד מתמחה בתחומי המשפט המסחרי, הנדל"ן והתשתיות, ההיי-טק וליטיגציה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully