וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוצר הדגל של MCS נבחר בידי 3 מרכזים רפואיים נוספים

יורם גביזון וניר צליק

4.8.2010 / 6:48

הסיפור היומי



>> חברת מדיקל קומפרשן סיסטם (mcs) ממשיכה להרחיב את חדירתה לשוק האמריקאי. החברה שפיתחה מכשור רפואי לא פולשני למניעת קרישי דם במערכת הוורידים העמוקה, חתמה ביולי 2010 על הסכם עם שלושה מרכזים רפואיים נוספים בארה"ב.

לפי ההסכם, ישתמשו מרכזים אלו, שממוקמים בווירג'יניה ובאיווה, במכשיר s.f.t+activecare כפתרון למניעת קרישי דן בניתוחים אורתופדיים. מרכזים אלו מבצעים 2,500 ניתוחים מדי שנה שרלוונטיות למכשור הרפואי של mcs. החברה מעריכה שכבר בשנה הראשונה להסכם תחזיק בנתח של 25%.



בעקבות הסכמים אלו גדל מספר המרכזים הרפואיים בארה"ב שישתמשו במכשור שפיתחה mcs ל-16 מתחילת 2010. פוטנציאל הניתוחים ש-s.f.t+activecare עשוי להחליף הוא 14.5 אלף.



המוצר של mcs מבוסס על מכשיר שמחובר לשלושה סוגי שרוולים שמתנפחים על האזור עליו נחבשו ומשפרים את זרימת הדם הווריד מהגפה ללב. mcs מבססת את חדירתה לשוק האמריקאי על ניסוי שערך השוואה חזיתית בין המכשור שלה לבין לובנוקס. הניסוי הראה שיעורי הצלחה זהים במניעת קרישי דם, אך החולים שהשתמשו במכשור של mcs לא סבלו מדימומים משמעותיים, בעוד 5.2% מהחולים שהשתמשו בתרופה סבלו מדימומים משמעותיים.



mcs מעריכה כי הפוטנציאל להחלפת טיפול תרופתי למניעת קרישי דם במערכת הוורידים העמוקה הוא 800 מיליון דולר בארה"ב בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully