וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סנדרה בולוק היא השחקנית בעלת השכר הגבוה ביותר בהוליווד - 56 מיליון דולר בשנה

סוכנויות הידיעות

4.8.2010 / 10:09

אחרי בולוק בדירוג "פורבס": ריס ויתרספון, קמרון דיאז, ג'ניפר אניסטון ושרה ג'סיקה פרקר



השנה האחרונה לא היתה קלה עבור סנדרה בולוק מבחינת חייה האישיים, אך מבחינה מקצועית - היתה זו בוודאי השנה הטובה ביותר שלה. בולוק, שזכתה במארס האחרון בפרס האוסקר, היתה בעלת ההכנסות הגבוהות ביותר מבין שחקניות הוליווד.







על פי דירוג המגזין "פורבס", הרוויחה בולוק 56 מיליון דולר בשנה שהסתיימה ביוני 2010, מה שהופך אותה לשחקנית המכניסה ביותר. הסרט "ההצעה", שבו כיכבה השחקנית בת ה-46, גרף בקופות 320 מיליון דולר, והסרט "הזדמנות שנייה", שעל תפקידה בו זכתה בולוק באוסקר, הכניס 310 מיליון דולר.



במקום השני ברשימת "פורבס", אשר נקבעת על פי שכר שמקבלות השחקניות עבור הסרטים, וכן עבור פרסומות ומכירות מוצרים על שמן, דורגו ריס ויתרספון וקמרון דיאז, עם שכר של 32 מיליון דולר לכל אחת.



הבאה בתור אחריהן היתה ג'ניפר אניסטון, אשר הרוויחה 27 מיליון דולר בשנה שעברה, כשאחריה שרה ג'סיקה פרקר עם הכנסות של 25 מיליון דולר. ג'וליה רוברטס דורגה במקום השישי עם 20 מיליון דולר, ביחד עם אנג'לינה ג'ולי, שהרוויחה סכום זהה.



בהמשך הרשימה: דרו ברימור (15 מיליון דולר), מריל סטריפ (13 מיליון דולר), וכוכבת "דמדומים" הצעירה קריסטין סטיוארט, שהרוויחה 12 מיליון דולר בעקבות ההצלחה המסחררת של סדרת הסרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully