וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברת הסטארט אפ ניאוקליאוס מנסה למצוא רוכש; הודיעה לעובדיה שהם מפוטרים

גיא גרימלנד

4.8.2010 / 11:14

החברה הממומנת על ידי קרן באטרי וג'מיני גייסה עד כה כ-16 מיליון דולר



חברת הסטארט אפ ניאוקליאוס (neocleus), הפועלת בתחום הווירטואליזציה למחשבים אישיים ושגייסה 16.4 מיליון דולר עד כה מקרן הון הסיכון האמריקאית battery ventures וקרן הון הסיכון הישראלית ג'מיני, מגיעה לסוף דרכה העצמאית. החברה מנסה בימים אלה למצוא רוכש ובמקביל שיגרה הודעות פיטורים לכל העובדים בחברה, כ-30 במספר. גורם המעורה בפרטים ציין כי "לצערו החברה לא מימשה את עצמה". גורם נוסף אמר כי החברה מנסה להימכר ועל כן ייתכן שלא יפוטרו כל העובדים".



ניאוקליאוס נוסדה ב-2006 על ידי אריאל גורפונג, המשמש כמנכ"ל החברה ואיתי בוגנר המשמש כמנהל טכנולוגי ראשי. גורפונג החל את דרכו היזמית בשנת 1990 כאשר הקים את חברת אופטיבייס, ומאז הספיק להקים 5 חברות. ניאוקליאוס מיישמת וירטואליזציה במחשבי קצה שולחניים ונישאים במטרה לספק גמישות עבודה לארגונים גלובליים.



וירטואליזציה הינה טכנולוגיה המאפשרת להפעיל תוכנות ללא קשר לסביבת העבודה להן פותחו, כך לדוגמא ניתן להפעיל יישומי לינוקס על גבי מערכת חלונות ולהיפך, או להפעיל יישומים המותאמים למחשבי מקינטוש על גבי מחשבי פי.סי ולהיפך.



החברה השיקה לפני כשנתיים את desktop hypervisor framework, המהווה הרחבת משגוח ווירטואליזציה עבור מחשבי קצה, בו תאפשר החברה לקהילת הקוד הפתוח להשתמש באופן חופשי, במטרה לתמוך ביצירת מערכת חדשנות. בנוסף, הכריזה החברה על trusted edge, המוצר הראשון מתוך מערך מוצרי תוכנה וירטואליים המאפשרים גישה מאובטחת למשאבי החברה - עבור עובדים, לקוחות ושותפים - ללא תלות במיקום מחשב הקצה או מצב האבטחה שלו.



themarker ניסה לשוחח עם בוגנר בנוגע לגורל העובדים ועתיד החברה, אך בוגנר העדיף לקטוע את השיחה בחדות ולהתייחס לגורל העובדים שכרגע איבדו את מקום עבודתם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully