וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורמת טכנולוגיות גייסה 143 מיליון דולר בהנפקת אג"ח פרטית

יורם גביזון

4.8.2010 / 12:26

המשקיעים הבולטים בהנפקה היו קרנות הפנסיה של מבטחים ומנורה



חברת , שבשליטת יהודה ודיתה ברוניצקי, השלימה גיוס של 143 מיליון דולר בהנפקה פרטית של אגרות חוב.



אורמת טכנולוגיות הנפיקה אגרות חוב דולריות לא מדורגות נושאות ריבית אפקטיבית שנתית של 7.1% למשך חיים ממוצע של 5.6 שנים. אורמת טכנולוגיות הנפיקה את האגרות ל-9 משקיעים מוסדים הרשאים לרכוש נכסים בלתי סחירים. המשקיעים הבולטים בהנפקה היו עמיתים, קרן הפנסיה הוותיקה של מבטחים וקרן הפנסיה של .



קרן אגרות החוב תפרע בתשלום אחד בעוד 7 שנים. גלעד שמעוני, מנכ"ל , שהובילה את ההנפקה, ציין כי הנפקת אגרות החוב של אורמת טכנולוגיות היתה ההנפקה הראשונה שבה יושמו המלצות ועדת חודק משלב המידע, דרך שלב הדיון המשפטי ועד לשלב הבטחונות. לדבריו, אורמת טכנולוגיות סיפקה למשקיעים המוסדיים שהשתתפו בהנפקה מערכת ביטחונות שוות ערך למערכת הביטחונות שהחברה מספקת לבנקים הממנים.



אורמת טכנולוגיות תיתן שעבוד שלילי על נכסיה, וכן זכות לפרעון מיידי במקרה של פירעון מיידי של חוב אחר של החברה (cross default). אורמת טכנולוגיות התחייבה לאמות מידה פיננסיות (covenants) כולל יחס חוב פיננסי נטו לרווח תפעולי תזרימי (ebitda) של 7 לכל היותר. אם היחס יעלה על 8 תהיה לבעלי אגרות החוב זכות לפרעון מיידי ואילו במקרה של יחס גדול מ-7 אך קטן מ-8 תשלם אורמת טכנולוגיות תוספת ריבית שנתית של 2% למשך שנה ואם לא תתקן את היחס בתוך שנה תהיה לבעלי האג"ח זכות לפרעון מיידי.



אורמת טכנולוגיות התחייבה לתשלום דיבידנד של לא יותר מ-35% מהרווח הנקי על בסיס קלנדרי ומבלי שלאורמת טכנולוגיות תהיה זכות לצבור את הדיבידנד. אורמת טכנולוגיות קיבלה זכות לפרעון מיידי החל בשנה ה-5 לחיי האגרת תמורת היוון יתרת הקרן והריבית בריבית של אג"ח ממשלתי לפרק זמן דומה בתוספת 1.5 נקודת אחוז וכן נקבעו פיצוי מקסימלי ומינימלי לבעלי אגרות החוב. דש אייפקס הובילה את ההנפקה ומלבדה השתתפו , ברק קפיטל ומיטב חיתום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully