וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמן אחזקות תרכוש חברה אמריקאית בתחום המים תמורת 2 מיליון שקל

ליאור זנו

4.8.2010 / 13:29

החברה הבת מנדלסון ארה"ב תרכוש את סטאר סיסמטמס המפיצה ברזים ומגופים במסגרת הרחבת פעילות המים של החברה



הודיעה היום כי תרכוש חברה אמריקאית להפצת ברזים ומגופים תמורת 2 מיליון דולר. מנדלסון ארה"ב, החברה הבת של קמן העוסקת בתחום המים, תרכוש את חברת סטאר סיסמטמס (star systems), שהינה המפיצה הבלעדית של מוצרים אלו תחת המותג "powell", במערב התיכון של ארה"ב.



על פי הודעת החברה, מוצרי "powell" מיועדים בין היתר עבור חברות המקימות תחנות כוח פרטיות, בתי זיקוק ומתקני אנרגיה אחרים, כך שרכישת המותג על מוצריו אמורה להגביר את היצע המוצרים של קמן לשוק הנפט והגז הטבעי. סטאר סיסטמס רכשה לאחרונה חברה לייצור שסתומים מאוהיו ושתי החברות סיימו את 2009 עם הכנסה מצרפית של 7.7 מיליון דולר ורווח נקי של 400 אלף דולר.



קמן, שבשליטת רוני אלרואי ובניהולו של גיורא ענבר, הינה חברת אחזקות שעיקר פעילות הליבה שלה בשני תחומים עיקריים: תחום המים, בו עוסקות קבוצת חברות בטיפול במים ובזרמים (כגון מנדלסון ומי-רם) ותחום התעשייה, בדגש על מגזרי הביטחון והתעופה (באמצעות תאת תעשיות ותאת טכנולוגיות). כמו כן, מחזיקה קמן בחברות בתחומים אחרים כגון חברת הפארמה ניו-פארם, חברת הדפוס הגליל, חברת המתכת אביגדור, חברת מצברי-הרכב שנפ, וחברת הפלסטיקה אלכסנדרוביץ'.



מנדלסון מספקת צנרת ואביזרים לתעשיות הדלק, הכימיה והפטרוכימיה, המזון והפרמצבטיקה. כמו כן, עוסקת החברה באספקת אינסטלציה למערכות מים וביוב מוניציפאליות, למערכות השקייה, קירור ומיזוג אוויר. לחברה כ-3,500 לקוחות פעילים בענפי המשק השונים. מנדלסון פועלת בארה"ב באמצעות החברה הבת, דודסון גלובל, שנוסדה בעקבות מיזוג בין החברות gff ו-dsp, שנרכשו על ידה לפני מספר שנים. מנדלסון רושמת כיום מכירות בקצב שנתי של כ-800 מיליון שקל.



גיורא ענבר, מנכ"ל קמן, אמר כי "הרכישה היא במסגרת האסטרטגיה של קמן להרחיב את הפעילות בתחומי המים והזורמים בישראל ובחו"ל, במקביל להתמקדות בתחום התעשיות הביטחוניות. הרכישה תרחיב את סל המוצרים שמציעה חברת דודסון גלובל, מקבוצת מנדלסון, בשוק האמריקני, וכן תרחיב את הפריסה הגיאוגרפית שלנו בשוק זה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully