וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחיר הנפט ננעל בירידה של 0.3% ל-82.43 דולר לחבית בעקבות עלייה בלתי צפויה במלאי הבנזין בארה"ב

אשר שכטר

4.8.2010 / 22:37

משרד האנרגיה האמריקאי דיווח כי מלאי הבנזין בארה"ב ל-223 מיליון חביות בשבוע שעבר



מחיר הנפט ננעל היום בירידה של 0.3% בבורסת הסחורות של ניו יורק, לאחר שמלאי הבנזין בארה"ב עלה לרמתו הגבוהה ביותר מזה 20 שנים בשבוע שעבר ולמרות נתוני מקרו חיוביים בארה"ב שהגבירו את הציפיות לעלייה בביקוש.



משרד האנרגיה האמריקאי דיווח היום כי מלאי הבנזין בארה"ב עלה ב-0.3% בשבוע שהסתיים ב-30 ביולי, או ב-729 אלף חביות, ל-223 מיליון חביות - הרמה הגבוהה ביותר מאז 1999 לפחות, לפי נתוני המשרד.



מוקדם יותר היום דיווחה חברת ההשמה adp כי המגזר הפרטי בארה"ב הוסיף 42 אלף משרות ביולי, מעל תחזיות הכלכלנים להתווספות של 30 אלף משרות למגזר הפרטי. יולי היה החודש השישי ברציפות שבו נרשמה עלייה במספר המשרות במגזר.



מכון המחקר ism דיווח היום כי מדד מנהלי הרכש למגזר השירותים בארה"ב עלה בקצב מהיר מהצפוי בחודש יולי. מנהלי מנהלי הרכש של מכון ism למגזר השירותים, האחראי לכ-90% מהתמ"ג האמריקאי, עלה ביולי לרמה של 54.3, לעומת 53.8 בחודש יוני. קריאה הגבוהה מ-50 פירושה התרחבות. תחזיות הכלכלנים היו כי המדד יירד ביולי לרמה של 53.



למרות נתוני המקרו החיוביים, ננעל היום מחיר החוזים על הנפט מסוג light crude למסירה בספטמבר בירידה של 0.3% ל-82.43 דולר לחבית בבורסת הסחורות של ניו יורק, לאחר שעלה ב-7.2% בארבעת ימי המסחר הקודמים. בשנה האחרונה עלה מחיר הנפט ב-15%. "נתוני המלאים מורידים את מחיר הנפט, למרות השיפור בכלכלה העולמית. הביקוש העולמי גם הוא יציב, ומראה סימני התגברות", אמר שון ברודריק, אנליסט סחורות בחברת וייס ריסרץ', לבלומברג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully