וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתן רף מונה ליועץ בכיר במורגן סטנלי

5.8.2010 / 12:00

רף, ששימש כיו"ר בנק לאומי מאז שנת 1995, מונה ליועץ בכיר בנציגות מורגן סטנלי בישראל. מנכ"ל מורגן סטנלי ישראל: "איתן מביא ערך מוסף וניסיון מקצועי רב שנים"

איתן רף, שפרש באחרונה מתפקיד יו"ר בנק לאומי לאחר כהונה של 15 שנה, מונה ליועץ בכיר בנציגות מורגן סטנלי בישראל - כך הודיע היום רוני גולן, מנכ"ל מורגן סטנלי ישראל, מרכז ומזרח אירופה ואפריקה.

רף שימש כיו"ר בנק לאומי מאז שנת 1995. קודם לכן, הוא כיהן בשורה של תפקידי ניהול בשירות המדינה, ביניהם החשב הכללי במשרד האוצר. רף מכהן כדירקטור בשורה של חברות, ביניהן וריפון ואירונאוטיקס. כמו כן, מכהן רף כיו"ר הוועד המנהל של האוניברסיטה העברית בירושלים.

איתן רף: "המוניטין הידוע של מורגן סטנלי בהתמקדות בלקוחות, פתרון בעיות וחדשנות בשילוב עם צמיחתה המואצת של החברה ברחבי העולם, מבשרת על הפוטנציאל הרב הגלום בהמשך התבססותה והתרחבותה של החברה כמובילה בתחומי פעילותה בישראל".

רוני גולן: "עם מינויו, איתן מביא עימו ערך מוסף שבא לידי ביטוי בניסיונו המקצועי רב השנים והיכרותו עם שוקי ההון והכספים. ניסיונו יתרום לפעילות אל מול הלקוחות הקיימים ולהרחבת פעילות מורגן סטנלי בישראל, הן על ידי חיזוק והעמקת הפעילויות הקיימות והן על ידי הרחבה לפעילויות בתחומים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully