וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמטק סיימה את הרבעון עם עלייה של 66% בהכנסות ל-20.8 מיליון דולר

ניר צליק

5.8.2010 / 15:40

הרווח התפעולי עמד על 1.7 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל



אחרי שאורבוטק, יצרנית מכונות הבדיקה למעגלים מודפסים ולמסכים שטוחים, העלתה את תחזיותיה ל-2010, גם קמטק, יצרנית ציוד הבדיקה למעגלים מודפסים, מראה כי אכן מדובר במגמה ענפית.



סיימה את הרבעון השני עם הכנסות של 20.8 מיליון דולר ברבעון השני, עלייה של 66% לעומת הכנסות הרבעון המקביל שהסתכמו ב-12.5 מיליון דולר. בנוסף, על אף העלייה החדה בהכנסות, הצליחה החברה לשפר את שולי הרווח הגולמי שעמדו על 43.5% לעומת שולי רווח גולמי של 33.5% בלבד ברבעון המקביל.



הוצאות התפעול של קמטק עמדו על 7.6 מיליון דולר לעומת הוצאות תפעול של 6.3 מיליון דולר ברבעון המקביל, ועל רקע השיפור בהכנסות, עמד הרווח התפעולי של החברה על 1.2 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. עם זאת, תוצאות תפעוליות אלו כללו הוצאות בגין אופציות ומחיקות כך שהרווח התפעולי המתואם עמד על 1.7 מיליון דולר לעומת הפסד תפעולי מתואם של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל.



בשורה התחתונה, סיכמה החברה את הרבעון עם רווח נקי של 457 אלף דולר לעומת הפסד נקי של 2.1 מיליון דולר ברבעון המקביל. הרווח הנקי המתואם עמד על 1.4 מיליון דולר לעומת הפסד נקי של 2 מיליון דולר ברבעון המקביל. לרבעון הבא, צופה החברה הכנסות של 22-24 מיליון דולר, כך שמגמת השיפור בעסקי החברה צפויה להימשך.



בהתייחסו לתוצאות אמר רועי פורת, מנכ"ל קמטק: "אנו שמחים מאד על תוצאות הרבעון השני אשר מייצגות את ההתאוששות. השווקים בהם אנו פועלים נמצאים כעת בניצולת גבוהה ולקוחותינו מרחיבים את קיבולת הייצור שלהם באמצעות השקעה לטווח ארוך בציוד. במבט קדימה אל המחצית השנייה של 2010 ואל שנת 2011, אנו צופים כי עסקינו יתפתחו משני קווי מוצרים לארבעה, אשר יגוונו בעתיד את חשיפתנו למחזורים בתעשייה בה אנו פועלים. שני קווי המוצרים הנוספים – בדיקות macro והכנת דגימות – כבר החלו לתרום להכנסותינו. יש לנו מספר לידים ואנו מתכוונים לתרגם אותם להכנסות ברבעונים הבאים".





טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully