וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העולם הערבי לקראת חרם על בלקברי

רויטרס

5.8.2010 / 18:04

לאחר שממשלות הודו, סעודיה ואיחוד הנסיכויות כבר הודיעו כי ישקלו לחסום שירותי בלאקברי, גם לבנון בוחנת לאסור השימוש במכשיר מחשש לפגיעה בביטחון

אחרי שממשלות הודו, סעודיה ואיחוד הנסיכויות הערביות הודיעו כי ישקלו לחסום שירותים עבור מכשירי בלאקברי בתחומן, גם לבנון החלה בבחינת חששות לפגיעה בבטחונה עקב שימוש במכשיר בתחומה. ראש רגולטור הטלקום במדינה מסר היום (חמישי) כי בכוונתו לפתוח במגעים על חברת RIM, יצרנית מכשירי בלאקברי, לגבי חששות אלו.

RIM כבר נקלעה למחלוקת עם ממשלות הודו, סעודיה ואיחוד הנסיכויות הערביות בגין דרישתן לאפשר להן לעקוב אחר הודעות הנשלחות באמצעות טכנולוגיות ההצפנה של החברה. מועצת התקשורת והמידע של סעודיה, הגוף הראשי המפקח על תחום התקשורת, השעתה שירותי הבלאקברי משום שהמוצר "לא עומד בדרישות הרגולטוריות". לטענתה, חלק מהאפליקציות בבלקברי, כגון שליחת הודעות אימייל ושירות הודעות מיידיות (מסנג'ר), מבוססות על רשתות שקשה לעקוב אחריהן, מה שעורר חששות לכך שיועברו באמצעות המכשיר תכנים מסוכנים.

גם הרשויות באיחוד נסיכויות המפרץ, בדומה להודו, הודיעו כי הן מתכננות לחסום את שירותי האימייל, ההודעות והגלישה באינטרנט במכשירי הבלאקברי החל מאוקטובר, בשל אי יכולתן לעקוב אחר הרשתות המעבירות מידע זה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully