וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זינוק חד מהצפוי של 52% ברווחי ויאקום בעקבות התאוששות שוק הפרסום

סוכנויות הידיעות

5.8.2010 / 18:08

צמיחה של 6% בהכנסות חטיבת רשתות הטלוויזיה, הכוללת את ערוצי קומדי סנטרל ו-MTV



ענקית המדיה ויאקום דיווחה היום על גידול של 52% ברווחיה הרבעוניים הודות להתאוששות בהכנסות מפרסום וצמצום הוצאותיה. עם זאת, הכנסות החברה נותרו ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל, והיו נמוכות מתחזיות האנליסטים.



ויאקום האמריקאית, שבבעלותה אולפני הקולנוע פראמאונט וערוצי טלוויזיה דוגמת mtv וקומדי סנטרל, רשמה ברבעון השני של השנה רווח של 420 מיליון דולר, או 69 סנט למניה, לעומת רווח של 277 מיליון דולר, או 46 סנט למניה, בתקופה המקבילה בשנה הקודמת. תוצאות החברה בשורה זו עלו על תחזיות האנליסטים אשר צפו רווח של 66 סנט למניה.



הכנסות ויאקום בתקופה המדווחת הסתכמו ב-3.3 מיליארד דולר, כמעט ללא שינוי לעומת הרבעון המקביל בשנה הקודמת, ופחות מתחזיות האנליסטים להכנסות של 3.4 מיליארד דולר. הוצאות החברה ברבעון צומצמו ב-7.6%, ואילו ההכנסות של החברה מפרסום צמחו ב-4%.



חטיבת הרשתות של החברה, אשר כוללת את ערוצי הטלוויזיה של ויאקום, רשמה צמיחה של 6.4% בהכנסות ועלייה של 14% ברווחים. הכנסות חטיבת אולפני הקולנוע של החברה ירדו בקרוב ל-10%, אולם החטיבה חזרה לרווח תפעולי.



ויאקום הצטרפה לשורה של חברות מדיה גדולות שדיווחו באחרונה על התאוששות בהכנסות מפרסום. ניוז קורפ וטיים וורנר דיווחו אתמול על צמיחה של 11% בהכנסות מפרסום ברבעון השני. חברת cbs דיווחה שלשום על זינוק של 31% בהכנסות מפרסום בתחנות הטלוויזיה שלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully